دانلود بازی ــ اکشن Last Pirate

دسته بندی:

آپدیت 17 فروردین: بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Last Pirate: Island Survival v0.924 Mod – بازی اکشن و بقا “آخرین دزد دریایی” اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای بدون مشکل

Last Pirate: Survival Island – آخرین دزد دریایی: بقا در جزیره یک بازی اکشن سرگرم کننده و زیبا از استودیوی بازیسازی RetroStyle Games UA برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. داستان کلی از آنجایی شروع می شود که کشتی شما در یک حادثه غرق می شود! تمام خدمه کشتی تان هم با آن غرق می شوند، اما شما جان سالم به در می برید و می توانید خود را به یک جزیره در همان نزدیکی برسانید! اما حالا می بایست با چالش های بیشتری روبرو شوید، قبل از هر چیز باید آتش درست کنید و شمشیرتان را که زنگ زده دوباره تیز کنید و سپس برای محافظت از جان تان در مقابل حیوانات وحشی سرپناه بسازید و اطراف سرپناه تان حصار بکشید! حیوانات را شکار کنید و از گوشت آن ها به عنوان غذا استفاده کنید! در این جزیره زامبی ها و اسکلت ها هم حضور دارند که باید در مقابل آن ها از خود دفاع کنید! در کل جزیره به گشت و گذار بپردازید و گنج های مخفی آن را بیابید و با با جمع اوری آیتم ها و هر آن چه که پیش روی خود می بینید برای زنده ماندن و فرار از آنجا بردارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای سبک بقا هستید بدون شک این بازی با حجم ناچیز نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

بازی Last Pirate: Survival Island تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.4 ز 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود بکنید! در آخر نیز بهتر است این موضوع ذکر شود که بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است! شما نیز پس از تست بازی و تجربه اش نظر خود را در مورد ان در بخش نقد و بررسی ارسال کنید و از ما حمایت بکنید!



  • تغییرات نسخه 0.924

    • برای این نسخه تغییراتی در دسترس نیست
  • ویژگی های مود

    Modify unconditional manufacturing items weapons are permanently resistant, and endurance is not reduced


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران