نسخه آخر و کامل PHANTOM برای موبایل

دسته بندی:

PHANTOM Icons: On sale v0.4- فانتوم آیکونز: آن سیلز – یک آیکون پک رنگارنگ فوق العاده زیبا برای دگرگون کردن محیط کاربری موبایل! نسخه خریداری شده برنامه به ارزش 0.99 دلار تقدیم شما عزیزان

PHANTOM Icons: On sale یک برنامه آیکون پک فوق العاده زیبا و شیک با طراحی رنگارنگ – رنگی از LKN9X برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون نسخه خریداری شده اش پیش روی شما قرار دارد. برنامه جذاب و دوست داشتنی PHANTOM Icons: On sale تمامی آیکون های مورد نیاز شما را در خود دارد. این آیکونه ا به صورت خطی و با ویبرانت رنگی شفاف طراحی شده اند. رنگ آیکون ها با توجه به میزان تاریکی و روشنایی wallpaper (تصویر پس زمینه) با آن مطابقت پیدا می کند و جلوه ای خاص به محیط کاربری گوشی تان می بخشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ظاهر صفحه نمایش موبایل خود اهمیت می دهید؛ این برنامه برای شماست. شلوغی بیش از حد، رنگبندی ناموزون، مغایرت آیکون ها در کنار یکدیگر و عدم تناسب آن با موضوعیت برنامه از جمله دلایل رایج نارضایتی کاربران از محیط کاربری موبایل شان به شمار می روند که اکنون با استفاده از برنامه PHANTOM Icons می توانید با همه این ها خداحافظی کنید و ظاهری فوق العاده را به محیط کاربری گوشی تان ببخشید. در این راستا به سادگی می توانید برنامه را دانلود کرده، آن را در موبایل خود نصب کنید و از امکانات آن برخوردار شوید. نصب این اپلیکیشن حجم زیادی را روی تلفن همراه شما اشغال نمی کند؛ چرا که تصاویر پس زمینه موجود در آن مبتنی بر Cloud هستند. اپلیکیشن PHANTOM Icons: On sale به شما این امکان را خواهد داد تا آیکون های مختلف زیبا و یکدستی را برای برنامه های تلفن همراه خود انتخاب کنید. یکدست بودن نمای لوگوها با رنگ های درخشان ظاهر مرتب و جذابی به دستگاه شما می بخشد.

برخی از ویژگی ها و قابلیت های برنامه PHANTOM Icons اندروید :

  • دارا بودن بیش از هزار آیکون با کیفیت
  • دارا بودن آیکون های متناوب متعدد
  • تصاویر پس زمینه مبتنی بر Cloud
  • ابزار درخواست آیکون
  • به روزرسانی های منظم
  • دانلود رایگان از اپلیکیشن برتر

اپلیکیشن PHANTOM Icons: On sale توانسته است در مدت زمان کوتاهی نظرات مثبت کاربران را به خود اختصاص دهد و امتیاز 4.5 از 5.0 را به دست آورد. کاربرانی که تجربه استفاده از PHANTOM Icons را دارند از کارایی و سایر قابلیت های آن رضایت کامل داشته اند و حالا نوبت شما رسیده است تا آن را تجربه کنید و نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این مجموعه آیکون از تمام لانچرهای Action Launcher، ADW Launcher، Atom Launcher، ASAP Launcher، Aviate Launcher، CM Theme Engine، Cobo Launcher، Flick Launcher، GO Launcher، Holo Launcher، Lineageos Launcher، iTop Launcher، KK Launcher، Lawnchair، LG Home، Line Launcher، Apex Launcher، Lucid Launcher، M Launcher، Mesh Launcher، Microsoft Launcher، Mini Launcher، MN Launcher، Next Launcher، New Launcher، Niagara Launcher، Nougat Launcher، Nova Launcher، Open Launcher، OnePlus Launcher، Peek Launcher، Poco Launcher، ABC Launcher، S Launcher، Smart Launcher، So l o Launcher، Tsf Launcher، Evie Launcher، V Launcher، Z Launcher، ZenUI Launcher و Zero Launcher پشتیبانی می کند و شما قادرید از داخل این لانچرها اقدام به فعال کردن آن نمایید. فرسروید به عنوان بروزترین مرجع اندروید، جدیدترین نسخه این آیکون پک را به صورت رایگان برای دانلود عرضه کرده است.



  • تغییرات نسخه 0.4

    • - Added 50 icons
    • - Fixed some icons not applying automatically
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران