جدیدترین نسخه Dolphin Emulator

دسته بندی:

Dolphin Emulator v5.0-13963 اجرای بازی های Wii و GameCube روی اندروید نسخه اصلی و بدون تبلیغات برنامه درخواستی کاربران

این روز ها شاهد ارائه بازی های ویدئویی با کیفیت بسیار بالا تا کیفیت 8k‌ هستیم. بازی هایی که با گرافیک و گیم پلی خارق العاده طراحی شده اند و حس تجربه یک دنیای واقعی را به کاربران می دهند. دستگاه های قدرتمندی مثل کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس برای اجرای چنین بازی هایی لازم است. همانطور که می دانید استاندارد کیفی بازی ها در دنیای امروز، بسیار بالاست و کاربران انتظارات زیادی از بازی ها دارند که همین باعث می شود بازی ها هر روز پیچیده تر، با کیفیت تر و از لحاظ حجم و پردازش، سنگین تر شوند. اما در میان خیل طرفداران بازی های جدید، کسانی هم هستند که هنوز به بازی های ویدئویی کلاسیک علاقه دارند. بازی هایی که قبل از انتشار پلی استیشن و ایکس باکس طرفداران میلیونی داشتند و عاشقانشان را ساعت های متوالی با شوق فراوان، به خود مشغول می کردند. از معروفترین کنسول های کلاسیک می توان به نینتندو اشاره کرد. اگر از علاقه مندان این کنسول کلاسیک هستید و می خواهید دوباره بازی های آن را روی گوشی خود انجام دهید، برنامه ای که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم را از دست ندهید. Dolphin Emulator عنوان یک اپلیکیشن برای شبیه سازی کنسول های Wii و GameCube و اجرای بازی های آن ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Dolphin Emulator توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این شبیه ساز در ابتدا برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس عرضه شده بود و حالا به درخواست کاربران نسخه اندرویدی آن نیز عرضه شده است. از این شبیه ساز می توان به عنوان یکی از بهترین شبیه ساز های نینتندو نام برد، چرا که با کیفیت بسیار بالایی بازی ها را پشتیبانی و اجرا می کند. اضافه کردن بازی ها به آن بسیار آسان است و تنظیمات متنوعی برای کنترل گرافیک، کیفیت بازی، کنترلر ها و … دارد. البته باید توجه داشته باشید که هیچ بازی ای به طور پیش فرض در این برنامه وجود ندارد و خودتان باید بازی ها را دانلود و سپس به برنامه اضافه نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Dolphin Emulator اندروید:

  • شبیه سازی بازی ها با کیفیت بسیار بالا
  • امکان تنظیم جایگاه کلید های کنترلر لمسی
  • امکان خاموش کردن کنترلر های لمسی و استفاده از کنترلر های فیزیکی
  • پشتیبانی از انواع کنترل های موبایل و گیم پد های ایکس باکس و پلی استیشن
  • قابلیت کانفیگ دلخواه کلید های گیم پد
  • انواع تنظیمات گرافیکی برای هر چه بیشتر و بهتر کردن کیفیت اجرای بازی ها
  • امکان اعمال تنظیمات مختلف و جداگانه برای هر بازی
  • پشتیبانی از اجرای بازی ها با کیفیت های مختلف تا کیفیت 4k
  • رابط کاربری و کارایی بسیار آسان و ساده برنامه

اپلیکیشن Dolphin Emulator برنامه ای بسیار محبوب است که با بیش از 1.000.000 کاربر توانسته است امتیاز 3.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و هم اکنون نسخه کامل اش پیش روی تان قرار دارد.

توجه : برنامه تنها برروی دستگاه های arm64-v8a و x86_64 نصب می شود.

توجه : قبل از نصب مود در حافظه داخلی دستگاه دنبال پوشه dolphin-emu بگردید و اگر موجود بود، حذف کنید.



  • ویژگی های نسخه مود :

    With advanced settings for Android 7 (arm64-v8a). – To the maximum optimized, improved performance (compared to the version from Google Play heaven and earth). – Fixed touch d-pad for a comfortable game (when pressed in any direction does not disappear).


دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران