نسخه آخر و کامل Mahjong City Tours برای موبایل

دسته بندی:

آپدیت 19 فروردین: بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Mahjong City Tours v47.0.3 Mod – بازی کارتی جالب و سرگرم کننده ماهجونگ اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mahjong City Tours – تورهای شهر ماهجونگ بازی جدید، محبوب و بسیار زیبا در سبک بازیهای کارتی – CARD از استودیوی بازیسازی 231 Play برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده و پیش روی شماست! اگر از علاقه مندان و عاشقان بازیهای فکری، پازل، استراتژی، چالش مغز و حافظه هستید بدون شک Mahjong City Tours نظرتان را جلب میکند! با نصب بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید نسخه نوآورانه بازی معروف Mahjong Solitaire را تجربه کنید! در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیاداور بازی می شوید! امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین در بازی Mahjong City Tours برای شما فراهم گردیده است ؛ در حالت آنلاین می توانید بدون نیاز به حساب فیسبوک با کاربران سراسر جهان به صورت اینترنتی رقابت کنید و در حالت آفلاین نیز بیش از 1000 مرحله متنوع را پشت سر بگذارید و از داشتن یک بازی کارتی بی نظیر لذت ببرید! سفر خود به شهرهایی فوق العاده زیبا را آغاز کنید و در بازی تورهای شهر ماهجونگ برای روزها سرگرم باشید.

بازی Mahjong City Tours تا به امروز حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم، شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین آپدیت اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده اند.



  • تغییرات نسخه 47.0.3

    • The Venice Canal Tour event is coming up! Beat new levels to earn points that you can use to unlock special rewards! You even have the chance to win a Special Venice Tile set!
    • The world is too big to explore alone! Create or join a travellers' club and enjoy ‘Mahjong City Tours’ together!
    • Play 3 new cities and relax!
    • Bug fixes and improvements.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران