نسخه جدید و آخر Cat Force برای اندروید

دسته بندی:

Cat Force – Free Puzzle Game v0.29.0 – بازی پازل گربه‌های جنگجو اندروید یک عنوان پازل و فکری خاص و دوست داشتنی برای اندروید تست شده با اجرای آنلاین

Cat Force – گربه‌های جنگجو عنوان یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Playtika به عنوان یک بازی فریمیوم برای دستگاه های اندروید عرضه شده است. استودیو بازی سازی Playtika آثار خوب دیگری را در مارکت اندروید منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی موفقی دارد. Cat Force هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده،‌ تجربه یونیکی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. گیم پلی این بازی از المان های مرسوم جورچین استفاده می کند، دقیقاً چیزی شبیه به Candy Crush و یا Jewel Quest. اما چیزی که در مورد Cat Force متفاوت است این است که در این بازی شما باید به جای سوآیپ کردن جواهر ها و یا آبنبات ها، گربه های جنگجو را سوآیپ کنید. هر گربه دارای توانایی های منحصر به فرد خودش است و کمک می کند خطرات را دور کنید. هدف بازی این است که موانع را از پیش رو بردارید و با دشمن هایی که سعی می کنند به قلمرو شما دست درازی کنند مبارزه کنید. ساختار بازی به صورت مرحله ای است و این مرحله ها در روستا های مختلف تقسیم شده اند. از لحاظ محتوایی، تعداد مرحله ها نسبتاً زیاد است و با پیشروی در بازی مرحله ها دشوار تر می شوند. سیستم ارتقاء و سیستم پاداش بازی بسیار پیشرفته است. سه نوع پول و یا توکن در بازی وجود دارد که سکه، انرژی، و جم گربه ای هستند. با ورود و خروج به بازی و بازی کردن و همچنین جمع آوری جایزه ها در بازی می توانید سکه و انرژی به دست بیاورید. اما جم گربه ای را تنها زمانی می توانید به دست بیاورید که موفق شوید یک مرحله را تکمیل کنید. برای ارتقاء گربه های جنگجو به سکه و جم گربه ای نیاز دارید و برای شروع کردن مرحله جدید به انرژی نیاز دارید. همچنین، با استفاده از سکه می توانید پاور آپ هم خریداری کنید. در مجموع، گربه های جنگجو در ۶ رنگ تقسیم بندی می شوند و توانایی های آنها در ۲ دسته بندی کلی قرار می گیرند. گربه های جنگجوی قرمز، آبی، و صورتی، گربه های جنگجوی شمشیرزن هستند و برای مبارزات نزدیک مناسب هستند. آنها در ابتدا به موانع پیش رویشان حمله می کنند و سپس به دشمن ها حمله می کنند. گربه های جنگجوی سبز، زرد،‌ و ارغوانی، گربه های جنگجوی کماندار هستند و برای مبارزات از راه دور مناسب هستند. آنها در ابتدا به دشمن ها حمله می کنند.

در بازی Cat Force هر دو نوع گربه ها مفید هستند و هیچکدام بر دیگری برتری ندارند اما با توجه به استایل بازی کردن تان و اینکه تا چه سطحی گربه های جنگجو را ارتقاء می دهید اهمیت شان با یکدیگر متفاوت می شود. برای حمله کردن شما به حداقل ۳ گربه جنگجو یکرنگ نیاز دارید و هرچه ترکیب‌ های شما بزرگتر باشد طبیعتاً بهره بیشتری هم خواهید برد. به طور مثال برخی مواقع پاور آپ دریافت می کنید و برخی مواقع گربه جنگجوی اضافی دریافت می کنید. روی هم رفته باید گفت گیم پلی بازی بسیار روان است و هیچ مشکلی در بازی وجود ندارد. پازل ها جذاب هستند و حل کردن آنها درگیر کننده است. در بازی راهنما هایی هم وجود دارد که اگر ۱۰ ثانیه هیچ حرکتی انجام ندهید ظاهر می شوند و کمک تان می کنند پازل ها را حل کنید. این راهنما ها می توانند کمک کننده باشند اما ممکن است برای افرادی که مشتاق به حل کردن پازل ها هستند و فقط می خواهند چند ثانیه فرصت داشته باشند که روی حرکت بعدی خودشان فکر کنند کمی آزار دهنده باشد. به هر حال، یاد گرفتن بازی کار ساده ای است و با وجود اینکه چالش برانگیز است برای تمام رده های سنی ایده آل است، حتی اگر این نوع بازی چیز جدیدی نباشد که قبلاً آن را ندیده باشیم. در آخر، Cat Force دقیقاً همان چیزی است که در تریلر و تصاویر اسکرین شات آن می توانید مشاهده کنید،‌ به معنای واقعی کلمه مهیج و مفرح است، ایده جور کردن گربه های جنگجو در کنار هم جدید و نو است و تازگی دارد، پازل های آن استایل آشنایی دارند و بدون شک بازی ای است که در ژانر خودش حرفی برای گفتن دارد. Cat Force – Free Puzzle Game توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.3 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی این بازی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم اقدام به دانلود کردن این بازی کنید و از اجرای آن لذت ببرید. این بازی قبلاً توسط تیم ما تست شده است و هیچگونه مشکلی ندارد.

توجه : در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می گردد.



  • تغییرات نسخه 0.29.0

    • New updates in VS Battlegrounds:
    • • Updated with equal Cat and Booster damage for all players!
    • • Enjoy shorter queue time and more competitive matches!
    • • Introducing Piggy to the VS Battlegrounds:
    • -Fill your Piggy when you spend coins on Boosters!
    • -Break it when it’s full to give yourself a boost!
    • We’re always puuurfecting our game with bug fixes.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران