جدیدترین نسخه Stones & Sails

دسته بندی:

Stones & Sails v1.12.0 Mod – بازی جورچین جالب سنگ ها و بادبان ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Stones & Sails – سنگ ها و بادبان ها نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی redBit games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی redBit games پیش از این بازی هم بازی دیگری با نام Jelly Juice را برای گیمر ها منتشر کرده است و تا به اینجای کار کارنامه بازی سازی موفقی را در مارکت اندروید برای خودش به ثبت رسانده. Stones & Sails هم جدید ترین بازی این استودیو بازی سازی است و مثل بازی قبلی یک بازی “جورچین” یا همان “Match 3” است. در این بازی وارد یک ماجراجویی بزرگ می شوید و با دزدان دریایی همراه خواهید شد. با شروع بازی سوار بر عرشه کشتی دزدان دریایی می شوید و با “کاپیتان لیزی”، “اوتاویو”، و “مارسل”، روی موج های دریا بالا و پایین می روید و هفت دریا و فراتر از آنها را می گردید. حماسه شما با دزدان دریایی همراه با ماجرا های شگفت انگیز، سرزمین های ناشناخته و گم شده، مکان های غیر قابل باور، و جزیره های رمز آلود خواهد بود. شما فقط یک وظیفه دارید: به دزدان دریایی کمک کنید و با حل کردن پازل های جورچین چالش های آنها را از پیش رویشان بردارید. در هر مرحله می توانید سنگ ها را با هم جور کنید و از کامبو هایی استفاده کنید که فقط دزدان دریایی به آنها آگاه هستند. بازی های سبک جورچین سال هاست که با گیمر ها همراه هستند و تا کنون شاید بیش از صد ها بازی جورچین توسط سازندگان مختلف ساخته شده باشد. مکانیزم های گیم پلی این بازی هم دقیقاً مانند همان بازی هاست، جایی که شما در ساختار مرحله ای بازی پیشروی می کنید و سعی می کنید با جور کردن ۳ آیتم، آنها را حذف کنید و امتیاز به دست بیاورید و با انجام دادن اهداف هر مرحله جواز حضور در مراحل بعدی را به دست بیاورید.

بازی Stones & Sails به دلیل دارا بودن ماهیت پازلی، درجه سختی مراحل صعودی خواهد بود. به این ترتیب، هر مرحله از مرحله دیگر دشوار تر می شود و چالش های بیشتری را به شما عرضه می کند. در هر مرحله، اگر بتوانید بیش از ۳ آیتم را حذف کنید می توانید پاور آپ به دست بیاورید و یک ردیف و یا چندین آیتم را با هم و به صورت یکجا حذف کنید. همچنین، با حذف کردن تعدادی از آیتم ها در یک پترن خاص می توانید کامبو ها را فعال کنید و مثل پاور آپ ها آیتم های بیشتری را حذف کنید. در حالی که این مکانیزم ها جدید نیست و عملاً هیچگونه خلاقیتی نسبت به بازی های ۱۰ سال گذشته در آنها دیده نمی شود، در عین حال این مکانیزم ها برای بسیاری از گیمر ها آشنا و سرگرم کننده است و بدون شک کمپین هیجان انگیز این بازی با بیش از ۱۴۰۰ مرحله سورپرایز های خارق العاده ای را برای علاقه مندان به این سبک آماده کرده است و تجربه یونیکی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری آن استایل کارتونی دارد. انیمیشن ها و افکت ها عالی کار شده اند و جذابیت های بصری خاصی را به این بازی بخشیده اند. صداگذاری ها عالی کار شده اند و در کنار بخش گرافیکی بازی جلوه های سمعی و بصری دوست داشتنی و خوبی را برای این بازی خلق کرده اند. رابط کاربری بازی ساده و سر راست است و کنترل ها هم در ساده ترین حالت خود و به صورت لمسی هستند و این بازی را به یک بازی ایده آل برای تمام رده های سنی تبدیل می کنند. Stones & Sails توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.12.0

    • In this version you’ll find:
    • 50 NEW AMAZING LEVELS to play with: now you can play up to level 1650!
    • What are you waiting for? Have fun with Captain Lizzy, Marcel and Ottavio! Please remember to rate us after every update!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران