دانلود Infant Teleprompter - 2 in 1 - برنامه تله پرامپتر کاربردی و پر امکانات اندروید

دسته بندی:

Infant Teleprompter – 2 in 1 v4.13 – اپلیکیشن تله پرامپتر کاربردی و پر امکانات مخصوص اندروید نسخه آنلاک و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار برای اولین بار در وب سایت های فارسی زبان

Infant Teleprompter – 2 in 1 عنوان یک تله پرامپتر کاربردی و پر امکانات اندرویدی می باشد که توسط Nextgen Labs توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شاید با مشاهده عنوان پست کمی گیج شوید و از خود بپرسید که تله پرامپتر چیست؟! تله پرامپتر ابزاری برای راحتی کار خبرنگاران و خبرگویان در برنامه های زنده می باشد. این دستگاه که ظاهری بسیار ساده دارد در کنار دوربین قرار گرفته و متن اخبار را در هنگام ضبط خبر نمایش می دهد. خب بالطبع همه ما خبرنگار و یا خبرگو نیستیم اما اگر نگاهی به اطراف خود داشته باشید امروزه افراد زیادی از دوستان و یا آشنایان ما به سمت بلاگری در زمینه های مختلف روی آورده و یا اینکه سعی می کنند ولاگ هایی زیبا برای جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی بسازند. همه این افراد همیشه در تلاشند که ویدئو های شان با دقتی بسیار بالا ایجاد شده و هیچگاه جزئیات سخنانی که پیش تر به آن ها فکر کرده اند را فراموش نکند. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم تله پرامپتر بهترین راه حل برای این دسته از دوستان ما می باشد. پس زمان را هدر نداده و گوشی هوشمند خود را به این ابزار کاربردی تبدیل کنید!

Infant Teleprompter یک تله پرامپتر حرفه ای و کامل برای اندروید

با توجه به تست های متعدد ما روی این نرم افزار، به این اطمینان خاطر رسیدیم که اینفنت تله پرامپتر یکی از بهترین و کامل ترین اپ های موجود در این زمینه می باشد. برای شروع به کار تنها کافی است متن مورد نیاز خود را نوشته و سپس شروع به ضبط ویدئو نمایید. با شروع ضبط ویدئو متن نیز به صورت کاملا خودکار بر روی یک کادر مجزا روی نمایشگر نشان داده می شود و اجازه می دهد که توانایی های تان را در بلاگری به سطحی جدید انتقال دهید. تعیین محل قرار گیری کادری که متن ها در آن نمایش داده می شوند تنها به شما و نیاز های تان بستگی دارد و قادر به تنظیم اندازه کادر خواهید بود.

اینفنت تله پرامپتر مجموعه ای از امکانات تنها در یک پکیج

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت بالای این نرم افزار در بین کاربران گوگل پلی شده است، مجموعه امکانات و قابلیت هایی می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. بر خلاف دیگر ابزار مشابه موجود در مارکت های اندرویدی اندازه متن ها و فونت ها قابل تغییر بوده و می توانید آن ها را متناسب با نیاز های تان تنظیم نمایید. از دیگر گزینه های موجود که تنظیم آن و ایجاد تغییرات در گزینه هایش به کاربر بستگی دارد سرعت پخش متن ها می باشد. ایجاد تغییرات در سرعت رد شدن متن ها تنها به شما و نیاز های تان بستگی خواهد داشت. Infant Teleprompter نه تنها امکانات و ابزاری را در راستای تنظیم متن ها ارائه می دهد بلکه کمک می کند که متناسب با نیاز های خود تغییراتی را در ویدئو در حال ضبط نیز ایجاد.

ایجاد متن های مختلف و ذخیره سازی آن ها

بر خلاف آن چه که در دیگر نرم افزار های تله پرامپتر دیده می شود در هر بار باز و بسته کردن این استارت اپ متن های ذخیره شده توسط شما هیچ گاه حذف نخواهند شد. شما قادر خواهید بود که متن های مختلف را برای شرایط گوناگون تنظیم کرده و آن ها را تنها با یک اشاره و لمس نمایشگر فراخوانی نمایید. از جذاب ترین بخش های این قسمت امکان فراخوانی متن ها از سرور های ابری است. کاربران Infant Teleprompter می توانند متن های خود را از سرور های ابری گوگل درایو و یا دراپ باکس فراخوانده تا علاوه بر دسترسی دائمی به این متن ها در زمانشان نیز صرفه جویی کنند. این ویژگی نه تنها برای سرور های ابری فعال بوده بلکه می توانید متن ها را نیز از فایل های وورد و یا txt انتخاب نمایید. علاوه بر این باید اشاره کنیم که این ویژگی دو طرفه است، یعنی اینکه علاوه بر توانایی فراخوانی متن ها و عناوین، امکان دریافت خروجی از اسکریپت های ایجاد شده توسط شما نیز وجود دارد. تنها توجه داشته باشید که هر متن تنها می تواند 999 کاراکتر داشته باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Infant Teleprompter – 2 in 1 :

  • تبدیل دستگاه اندرویدی شما به یک تله پرامپتر فوق العاده حرفه ای
  • نمایش متن های شناور روی دوربین برای تجربه یک بلاگری بی نقص
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از ابزار متنوع در این برنامه
  • تنظیم اندازه، فونت، رنگ و سرعت پخش متن ها متناسب با نیاز های تان
  • ضبط ویدئو ها به کمک دوربین جلو و دوربین عقب
  • گزینه ای برای تنظیم وضوح تصاویر با توجه به نیاز هایتان
  • امکان ذخیره سازی متن ها و فراخوانی شان از سرور های ابری
  • گزینه ای برای دریافت خروجی از تمامی متن های نوشته شده
  • تایمر داخلی برای شروع به نمایش متن ها روی نمایشگر پس از گذشت زمان دلخواه

اپلیکیشن Infant Teleprompter – 2 in 1 با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه تبدیل دستگاه های هوشمند اندرویدی به تله پرامپتر هایی حرفه ای توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 4.99 دلاری منتشر شده است. هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را با دسترسی به تمامی امکانات و بدون هیچ گونه محدودیتی در نسخه آنلاک شده از سرور های داخلی پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.13

    • Bug Fix
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Picture Manager برای اندروید

نسخه کامل و آخر Picture Manager برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران