دانلود نسخه جدید Dino Battle برای موبایل

دسته بندی:

Dino Battle v12.49 Mod – بازی نقش محور سرگرم کننده نبرد دایناسورها برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dino Battle – نبرد دایناسورها یک بازی جالب و مهیج از استودیوی بنگلادشی Tap Pocket در سبک نقش آفرینی (Role playing) است که مثل دیگر بازی های این استودیو به صورت رایگان ساخته و عرضه شده است. اگر با این استودیو آشنا باشید و بازی های آن را دیده باشید حتماً می دانید که این شرکت علاقه زیادی به بازی های سبک نقش آفرینی و مدیریتی دارد. این استودیو علاقه زیادی به موجودات هیولایی دارد و بازی هایی که تا کنون ساخته با محوریت دنیای این موجودات ساخته شده اند. برای مثال بازی هایی همچون Sea Monster City ، Shark World و Dragon Battle از جمله همین بازی ها هستند که شباهت کلی آن ها در بخش گیم پلی کاملاً مشهود است. حالا این شرکت با ارائه سری بازی های جدیدی به سراغ دنیای دایناسورها رفته است. یکی از بازی هایی که با این مضمون توسط Tap Pocket ساخته شده Dino Battle نام دارد که در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر قصد معرفی آن را داریم. ما این بازی را همزمان با انتشار نسخه جدیدش در گوگل پلی تهیه کردیم و در کنار نسخه اصلی، نسخه مود شده ای از آن را هم برای شما دوستان فراهم آورده ایم تا اگر مایل به تجربه بازی در حالت نامحدود هستید نیز بتوانید از انجام این بازی لذت ببرید.

در بازی Dino Battle درست بازی های مثال زده شده، شما مسئول این هستید که گروهی از هیولاها را بسازید و آن ها را پرورش دهید. در این بازی این بار به سراغ حیوانات ماقبل تاریخ یعنی دایناسورها می رویم. در بازی نبرد دایناسورها انواع و اقسام گونه های دایناسورها در این بازی طراحی و بازسازی شده اند و از این لحاظ می توان گفت که این بازی یک شبیه ساز جالب از موجودات تاریخی است. شما می بایست بازی را با ساخت یک مرکز اصلی شروع کنید که در آن بچه های دایناسورها را جمع آوری کرده و آن ها را تا مراحل بزرگ شدن و تبدیل شدن به یک هیولای خشن و واقعی پرورش دهید. هر کدام از دایناسورهایی که در این بازی وجود دارند به نوبه خود یک هیولای قدرتمند هستند و هرکدام قابلیت ها، ظاهر، توانایی ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. شما می توانید انواع و اقسام آن ها را در یک گروه جمع آوری کنید و آماده نبرد در دنیایی خشن از خودتان در مقابل تهدیدات محافظت کنید. در حقیقت بازی Dino Battle در دو بخش اصلی دنبال می شود. بخش اول بخشی است که در آن می بایست دایناسورهای مختلف را گردآوری کرده و آن ها را پرورش دهید و هرکدام را به صورت جداگانه ارتقاء دهید. در بخش دوم باید با کمک گروهی که تشکیل داده اید به سراغ دشمنان بروید و در نبردهای سبک RPG سعی کنید با تاکتیک های خاص بر دشمنان غلبه کنید. هرچه نیروهای شما قوی تر و بهتر باشند، مسلماً نبردها نیز بیشتر از رقبا به نفع شما پیش خواهد رفت. Dino Battle از نظر گرافیکی ساده است اما گیم پلی آن به نوبه خود خیلی سرگرم کننده است. سبک اصلی بخش مبارزات به صورت Turn-based طراحی شده و از این نظر باید گفت که برای پیروزی در این رقابت ها باید با این نوع مبارزات آشنا باشید. این بازی توسط اپلیکیشن برتر به صورت تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده تهیه و جهت دانلود به صورت رایگان آماده سازی شده است.



  • تغییرات نسخه 12.49

    • Improved Graphics and Gameplay.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران