دانلود نسخه جدید ShotOn

دسته بندی:

[Shot On – Auto Add ShotOn photo v3.3.1 [AdFree – اپلیکیشن افزودن امضا و یا لوگو بر روی تصاویر اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار برای اولین بار در ایران

افزودن لوگو و یا امضای دیجیتال بر روی تصاویر یکی از راه های حفظ قانون کپی رایت می باشد که تمامی ما به خوبی با آن آشنا هستیم. اما نکته ای که باید بدانیم این است، اپ های دوربین به خودی خود این قابلیت را در اختیار کاربرانشان قرار نمی دهند و برای رفع چنین نیازی باید از ابزار های جانبی استفاده نمود. Shot On – Auto Add ShotOn photo عنوان یک اپلیکیشن افزودن امضا و یا لوگو بر روی تصاویر مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که توسط Ak Web Designer توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با فراهم سازی شرایطی مطلوب کمک می کند تا به آسانی هر چه تمامی تر واترمارک های دلخواه تان را بر روی تصاویر اختصاصی خود قرار دهید. بی شک یکی از نکات مثبتی که باعث شده است کاربران بسیاری جذب این استارت اپ شوند، مجموعه ای از لوگو های آماده شرکت های سازنده دستگاه های اندرویدی می باشد که کمک می کند به دوستان خود نشان دهید که تصاویر را با چه دوربینی به ثبت رسانده اید. لوگو مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید و یا در صورت نیاز قادر به ساخت آن در محیط این نرم افزار خواهید بود. پیش از به ثبت رساندن تصاویر ویرایش شده آن ها را مشاهده کنید تا در صورت نیاز تغییرات نهایی را بر روی آن ها اعمال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Shot On – Auto Add ShotOn photo اندروید :

  • توانایی بالا در افزودن امضا و یا واتر مارک بر روی تصویر اندروید
  • دسترسی به یک طیف گسترده از لوگو های آمده مختص به شرکت های سازنده دستگاه های اندرویدی
  • امکان انتخاب واترمارک و یا امضای اختصاصی از گالری
  • ایجاد امضای اختصاصی خود از طریق گزینه های ویرایشی موجود
  • ایجاد هر گونه تغییراتی در لوگو های انتخاب شده و انجام هر گونه مانوری بر روی آن ها
  • کیفیت بسیار بالای فایل های خروجی

اپلیکیشن Shot On – Auto Add ShotOn photo با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوعش توانسته است با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری اش امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از وبسایت پر محتوای اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ همانطور که ذکر شده این برنامه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 3.3.1

    • Functionality Improvement
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران