دانلود آخرین نسخه Ear Scout

دسته بندی:

Ear Scout: Super Hearing v1.4.7 – اپلیکیشن تقویت صدای محیط مخصوص اندروید! نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار برای اولین بار در ایران

Ear Scout: Super Hearing عنوان یک اپلیکیشن تقویت صدای محیط می باشد که توسط Excelling Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. متنوع بودن نرم افزار ها یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد. ما در این سیستم عامل گاها با استارت اپ هایی رو به رو می شویم که نه تنها بسیار خلاقانه هستند بلکه طیف عظیمی از نیاز های مان را نیز برطرف می کنند. با این وجود ما در وب سایت اپلیکیشن برتر تلاش می کنیم که بهترین و کاربردی ترین این نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. نرم افزار Ear Scout: Super Hearing یکی از کاربردی ترین و بهترین استارت اپ هایی است که کمک می کند صدا های محیط را تقویت کرده و آن را با قدرت چند برابری در هدفون خود گوش دهید. به گونه ای عملکرد این نرم افزار همانند یک سمعک می باشد! پس از نصب برنامه به هدفون تان تمامی نویز های اطراف کاسته شده و می توانید آن را به یک هدفون بلوتوثی قدرتمند تبدیل نمایید. از دیگر ویژگی های موجود امکان گوش دادن صدا از فاصله ی چند متری است. در این حالت پس از مچ کردن گوشی با هدفون بلوتوثی تان می توانید گوشی هوشمند خود را در یک مکان خاص قرار داده و تا فاصله ای که بلوتوث تان فعال است به صدای های آن محیط گوش دهید. تنظیم شدت صدا و میزان نویز در دست شما بوده و با گزینه های در دسترس تان قادر به تغییر آن ها خواهید بود. بر خلاف بسیاری از نرم افزار های مشابه در این ابزار قادر خواهید بود که صدا های محیط را ضبط نموده و در صورت نیاز از طریق ایمیل آن ها را برای دیگران ارسال کنید. محیط اپلیکیشن بسیار ساده بوده و مبتدی ترین کاربران نیز می توانند نهایت بهره را از آن ببرند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Ear Scout: Super Hearing اندروید :

  • تقویت صدای محیط و پخش آن ها از طریق هدفون بلوتوثی
  • امکان تبدیل هدفون شما به یک سمعک قدرتمند
  • مجموعه ای از گزینه های متنوع برای کاهش نویز و یا شدت صدا
  • گوش دادن به صدای اطراف از فاصله چند متری!
  • امکان ضبط صدا های محیط برای پخش شان در زمانی دیگر
  • به اشتراک گذاری صدا ها از طریق ایمیل
  • دسترسی داشتن به چندین باند اکولایزر
  • گزینه ای مناسب برای ضبط صدا در کنفرانس ها، جلسات، کلاس های درسی و …

اپلیکیشن Ear Scout: Super Hearing با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 5.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم این نرم افزار پر امکانات را از دیتابیس عظیم اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. تنها توجه کنید که از این نرم افزار برای استراق سمع استفاده نکرده و قوانین حریم خصوصی دیگران را نقض نکنید.



  • تغییرات نسخه 1.4.7

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران