BackCountry Navigator – نقشه و مسیریاب آفلاین برای اندروید

دسته بندی:

BackCountry Navigator TOPO GPS PRO v7.2.8 برنامه ای برای مسیریابی بدون نیاز به اینترنت در اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 12.00 دلار تقدیم به شما

در قرن ۲۱ ما برای اغلب کارهایمان وابسته به تکنولوژی های مختلف هستیم. از کار های بانکی و اداری گرفته تا آموزش و فروش، ابزار های مختلفی به وجود آمده است که انجام چنین کار هایی را بسیار راحت تر و سریعتر نماید. یکی از کار هایی که هزاران سال است برای انجام آن به ابزار ها احتیاج داریم، مسیریابی است. در گذشته و در نبود ابزار های امروزی، مسیریابی از طریق موقعیت ستاره ها،‌ استفاده از قطب نما و …. انجام می شد. اما حالا به لطف وجود سرویس رایگان GPS این کار بسیار آسان شده است. گیرنده های جی پی اس حالا روی همه گوشی های هوشمند، نصب هستند و کاربر می تواند با داشتن حداقل دانش با استفاده از برنامه های نقشه و جی پی اس موجود روی گوشی، به مسیریابی بپردازد. به دلیل پرطرفدار بودن این نوع از برنامه ها، تا کنون صد ها برنامه مختلف برای دسترسی به نقشه و مسیریابی روی اندروید، ساخته شده است که بسیاری از آن ها را تا کنون در اپلیکیشن برتر خدمت شما عرضه کرده ایم . ویژگی مشترک اغلب قریب به اتفاق این برنامه ها، وابستگی به اینترنت است. این برنامه ها برای این که همواره به روز باشند، نیاز به اتصال به اینترنت دارند و بدون داشتن اتصال اینترنتی فعال، قادر به مسیریابی و ارائه خدمات دیگر نیستند. این ویژگی، در شهر ها و نقاط دارای آنتن تلفن، نقص محسوب نمی گردد اما هنگامی که از شهر خارج می شویم و دسترسی‌مان به اینترنت قطع می شود، به یک نقص و ضعف بزرگ تبدیل می شود و گوشی هوشمند ما را ناتوان از مسیریابی می کند. در حالی که در اکثر نقاط کره زمین به صورت رایگان می توانیم سیگنال های جی پی اس را دریافت کنیم، به علت نداشتن اتصال اینترنتی از دریافت نقشه و محاسبه مسیر، عاجز می شویم. در چنین موقعیت هایی است که برنامه BackCountry Navigator کارایی و قابلیت های منحصر به فرد خود را نمایان می کند. BackCountry Navigator TOPO GPS PRO عنوان یک اپلیکیشن برای ذخیره نقشه های آنلاین و مسیریابی به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری CritterMap Software LLC توسعه و با قیمت 14.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه از نقشه های توپوگرافی ایالات متحده و خیلی از کشور های جهان پشتیبانی می کند و وسیله آن می توانید با استفاده از فایل های GPX و KML مسیر خود را روی نقشه تعیین نمایید یا این که برای این کار به صورت دستی مختصات جغرافیایی محل مورد نظر را وارد نمایید. این برنامه از بسیاری از نقشه های آنلاین موجود پشتیبانی می کند و می توانید به آسانی نقشه های آن ها را ذخیره نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه BackCountry Navigator TOPO GPS PRO اندروید:

  • ذخیره نقشه های آنلاین در دسترس
  • استفاده از فایل های GPX و KML برای مشخص کردن مسیر
  • قابلیت نشانگذاری مسیر با مختصات جغرافیایی
  • دارای نقشه های توپوگرافی برای بسیاری از کشور های جهان
  • قابلیت عمل به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

اپلیکیشن BackCountry Navigator TOPO GPS PRO ابزاری ضروری برای تمامی کسانی است که به طبیعت گردی می پردازند و مدام به نقاط ناشناخته و بدون دسترسی به اینترنت مسافرت می کنند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 7.2.8

    • Fix for loading style in OpenAndroMaps
    • Dropbox now recommended for backing up files.
    • Fixes to folder migration. Ability to restart from settings.
    • Other fixes for file handling.
    • Find Premade OpenAndroMaps map files.
    • Upload for users of bcnavxe.com.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران