دانلود آخرین نسخه پازل و فکری Zen Home Design

دسته بندی:

Solitaire Zen Home Design Mod – بازی پازل و فکری سولتیر ذن طراحی خانه اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Solitaire Zen Home Design نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی B.Bold Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Solitaire Zen Home Design هنر شما در طراحی خانه را به چالش می کشد. اگر از علاقه مندان به بازی های ژانر پازل و فکری باشید، بی شک بازی های زیادی را در این سبک دیده اید. کافی است یک سری به مارکت اندروید بزنید تا انبوه بازی های طراحی خانه را پیدا کنید. Solitaire Zen Home Design هم یک بازی طراحی خانه است که توانسته با گیم پلی ساده و سرگرم کننده اش، تجربه منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. کار شما در بازی بسیار ساده است. شما باید سعی کنید در مرحله های مختلف طراحی داخلی خانه ها را انجام دهید و با استفاده از آیتم هایی مثل میز و صندلی، مبل راحتی، لوستر، تابلو دیواری، پرده اتاق، کاغذ دیواری، کف پوش، فرش، وان حمام، تخت اتاق خواب،‌ و … دکوراسیون خانه ها را تغییر دهید و یک خانه رویایی طراحی کنید. برای اینکه بتوانید به این آیتم ها دسترسی پیدا کنید، باید بازی سولیتر انجام دهید و کارت های طلا به دست بیاورید. این کارت ها اساساً مثل پول بازی عمل می کنند و اجازه می دهند که بتوانید اسباب و اثاثیه جدید برای دکوراسیون و یا دکوراتیو کردن خانه ها به دست بیاورید. بنابراین، اگر از بازی های طراحی خانه و سولیتر خوشتان می آید، Solitaire Zen Home Design می تواند یک بازی ریلکس کننده خوب برای پر کردن اوقات فراغت شما باشد!

مثل اکثر بازی های این سبک،‌ در Solitaire Zen Home Design هم خانه ها با هم متفاوت هستند و این بازی هم توانسته از لحاظ تنوع عملکرد خوبی داشته باشد. در اسباب و اثاثیه ها و اقلام دکوری هم تنوع خوبی وجود دارد و بازی پر از انواع و اقسام آیتم های مدرن در استایل و رنگ های مختلف است. البته از همان ابتدا تمام این آیتم ها در دسترس شما نیستند و به تدریج که در مراحل بازی پیشروی می کنید این آیتم ها هم رفته رفته در دسترس شما قرار می گیرند. اما همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره کردیم، این بازی دارای یک بخش سولیتر هم هست. در واقع، در اکثر بازی های این سبک، توسعه دهندگان یک بخش پازلی برای عبور از مرحله ها در نظر می گیرند که معمولاً یک بازی جورچین و یا یک بازی ادغام است. توسعه دهندگان این بازی هم برای تنوع بیشتر و متفاوت شدن، سعی کرده اند از یک بازی سولیتر استفاده کنند. هرچند، این بازی سولیتر ساده سازی شده است و مانند بازی های سولیتری که در مارکت اندروید وجود دارند سخت و دشوار نیست و بیشتر جنبه تفننی دارد. در مجموع، باید گفت Solitaire Zen Home Design تجربه ای متفاوت است و بدون شک چالش های آن جذابیت های خاص خودش را دارد و می تواند برای شما به یک بازی اعتیاد آور تبدیل شود. Solitaire Zen Home Design توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی از هر کدام از پول ها هرچقدر کسب کنید به مقدار زیادی از آن دریافت می کنید!



  • تغییرات نسخه 1.30

    • - Fix bugs
    • - Optimize game
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران