دانلود جدیدترین نسخه Merge Design

دسته بندی:

Merge Design-Mansion Makeover Mod – بازی طراحی با ادغام – نوسازی عمارت اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای کاملا افلاین

Merge Design – Mansion Makeover نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی NO.7 games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی NO.7 games پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری مثل Merge Town : Design Farm را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی بسیار موفقی دارد. Merge Design – Mansion Makeover هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با گیم پلی یونیک و هیجان انگیز اش، تجربه فراموش نشدنی دیگری را برای گیمر ها به ارمغان آورده است. Merge Design – Mansion Makeover یک بازی‌ های سرگرم‌ کننده طراحی خانه رویایی مبتنی بر مکانیزم های ادغام است که با بهره گیری از یک خط داستانی فوق العاده این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید به عنوان یک دیزاینر مهارت های خودتان در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مختلف را به نمایش بگذارید و با کاراکتر ها و داستان های مختلف آنها آشنا شوید و یک ماجراجویی شگفت انگیز را تجربه کنید. Merge Design – Mansion Makeover دقیقاً همان چیزی است که از یک بازی با این سبک انتظار دارید. هسته اصلی گیم پلی بازی مبتنی بر ادغام طیف گسترده‌ ای از آیتم‌ های خلاقانه است که به شما اجازه می دهند بتوانید کوئست های خودتان برای انجام تغییرات دکوراسیون خانه ها را تکمیل کنید و به مرحله های بعدی بروید. بنابراین، اگر این سبک بازی ها همان چیزی است که شما برای پر کردن اوقات فراغت تان به آن احتیاج دارید، Merge Design – Mansion Makeover قطعاً می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد!

چه از طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خوشتان بیاد چه خوشتان نیاید، Merge Design – Mansion Makeover یک بازی ادغام چالش برانگیز و درگیر کننده است که می تواند به بازی مورد علاقه شماره ۱ شما تبدیل شود. کوئست های بازی در عین سادگی یک چالش واقعی را به شما عرضه می کنند و آنلاک کردن تمام آیتم های بازی سرگرم کننده است. بازی در ابتدا یک سری کار های ابتدایی که باید برای تکمیل کردن کوئست ها انجام دهید را به شما یاد می دهد و خیلی سریع شما را وارد بازی می کند و به شما یاد می دهد که باید آیتم ها را چگونه ادغام کنید. پس از آن، شما می توانید به راحتی مشغول بازی کردن شوید و در مراحل بازی پیشروی کنید. چیز های زیادی برای امتحان کردن و آنلاک کردن در بازی وجود دارد و Merge Design – Mansion Makeover از لحاظ تنوع و عمق گیم پلی واقعاً عالی است. آیتم های مختلف برای ادغام، اقلام دکوراسیون در سبک های مدرن و کلاسیک، چندین و چند خانه و اتاق برای تغییر دکوراسیون، چند نوع پول مختلف بازی، وجود لایه های مختلف چالش در پازل ها مثل انرژی و آیتم های بونس، فضای گرافیکی عالی و صداگذاری های قابل قبول، و… همه و همه این بازی را به یکی از بهترین بازی های موبایلی سبک طراحی خانه رویایی و ادغام و یکی از ایده آل ترین بازی ها برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل می کند که ما هم قطعاً پیشنهادش می کنیم. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده بازی Merge Design – Mansion Makeover را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای همین مطلب قرار داده ایم این بازی را دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

نکات تکمیلی :

1 – در نسخه مود بازی، پول نامحدود دارید – خرج کنید می بینید که بجای کم شدن زیاد و زیادتر می شود 2 – به طور کلی بازی برای دریافت داده های مربوط به مراحل به اینترنت نیاز دارد – امکان مسدود شدن حساب بازی شما در نسخه مود وجود دارد.



  • تغییرات نسخه 0.1.4.281

    • Optimized game tasks and difficulty
    • Adjusted props and commodity prices
    • Adjusted the second board mission
    • Add shop items
    • Increase daily tasks, tournament experience rewards
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران