نسخه جدید و کامل Knife To Meet You

دسته بندی:

Knife To Meet You: Throwing v0.8.48 Mod – بازی شبیه سازی سرگرم کننده “پرتاب چاقو” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن همه سلاح ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Knife To Meet You: Throwing – پرتاب چاقو بازی خوش ساخت و بسیار سرگرم کننده ای در سبک شبیه سازی از استودیوی Mate Magyar است که به عنوان سومین بازی رسمی این استودیوی ناشناس در گوگل پلی عرضه شده است. این بار هم مثل همیشه برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی یک بازی جذاب و دوست داشتنی دیگر را برای شما دوستان تدارک دیده ایم و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده به صورت جداگانه برای دانلود تدارک دیده ایم. Knife To Meet You: Throwing یک بازی خلاقانه با ایده ای ساده اما در عین حال جالب و مهیج است. اولین چیزی که در این بازی نظر شما را به خود جلب می کند گرافیک و جزئیات تحسین برانگیز آن است. بازی Knife To Meet You: Throwing یک بازی کاملاً بر مبنای فیزیک است و حرکت، برخوردها و تخریب پذیری ها در آن مثال زدنی هستند. اگرچه ایده کلی بازی ایده ای منحصر به فرد و تازه نیست اما پیاده سازی آن به بهترین شکل ممکن باعث شده تا بتوان این بازی را یک عنوان بسیار حرفه ای قلمداد کرد. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این بازی زیبا و خوش ساخت را با یکدیگر بررسی کنیم.

بازی Knife To Meet You: Throwing یک شبیه ساز عالی در زمینه هدف گیری است. شخصیت های اصلی بازی دو آدمک چوبی هستند که در جنگلی زیبا زندگی می کنند. آن ها تصمیم می گیرند برای ملحق شدن به یک نمایش بزرگ خودشان را آماده کنند. آن ها تصمیم می گیرند تا با تمرین های فراوان، به بهترین پرتاب کنندگان چاقو تبدیل شوند. یکی از این دو آدمک نقش پرتاب کننده و دومین نفر نقش نگه دارنده هدف را بر عهده دارد. هر مرحله از بازی به پرتاب کردن صحیح و دقیق چاقو به سمت هدف مربوط می شود. برای اینکه پرتاب های درستی داشته باشید باید شرایط فیزیکی را در نظر بگیرید. با پیشروی در بازی شرایط سخت تر و چالش برانگیزتر می شود. گرافیک خیره کننده و جزئیات باورنکردنی بازی Knife To Meet You: Throwing باعث می شود تا شما از یک بازی موبایلی باکیفیت حسابی لذت ببرید. گیم پلی روان، واقع گرایانه و حرفه ای بازی هم تجربه ای مهیج را برای شما به ارمغان می آورد. تخریب پذیری های زیبا و دیدنی که با حرکات آهسته ترکیب شده اند نمایش هایی بسیار زیبا را برای شما فراهم می کنند تا شما بتوانید از انجام این بازی مدت ها سرگرم شده و لذت ببرید. در طول بازی شما می توانید مراحل متفاوتی را تجربه کرده و چاقوهای مختلفی را خریداری کنید. اولویت شما در هر مرحله از بازی باید ثبت بهترین امتیاز باشد. این امتیاز در رتج 0 تا 500 قرار دارد. برای تجربه این بازی بسیار زیبا همین حالا می توانید به قسمت دانلودباکس اپلیکیشن برتر رفته و آخرین نسخه آن را به رایگان دریافت کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.MateMagyar.KnifeToMeetYou را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.8.48

    • Loading times 2x faster
    • Download size 240->88 Mbyte.
    • Server storage increased (EU, US and Asia)
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران