دانلود نسخه جدید و آخر Bounce Ball

دسته بندی:

Bounce Ball Adventure Mod – بازی ماجراجویی توپ قرمز مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جایزه نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Bounce Ball Adventure نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی J2Game برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی های ماجراجویی از گذشته تا کنون، جزء پرطرفدار ترین بازی ها برای گیمر ها بوده اند. جادوی خاصی در مورد این بازی ها وجود دارد که همیشه گیمر ها را به سمت خودش جذب کرده است و باعث شده است تا گیمر ها ساعت های متوالی پای این بازی ها میخکوب شوند. Bounce Ball Adventure هم دقیقاً یکی از همین بازی هاست که مطمئناً کمپین جذاب و هیجان انگیزش، ساعت ها سرگرمی بدون توقف را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این بازی تقریباً چیزی شبیه به بازی های معروف و خاطره انگیز Tiny Toon و Sonic Advance است و یک بازی ماجراجویی ساید اسکرولر دو بعدی و پازل – پلتفرمر به حساب می آید که از قضا چالش برانگیز هم هست. Bounce Ball Adventure از یک خط داستانی هم استفاده می کند و محوریت داستانی – مرحله ای دارد. از قرار معلوم دنیا توسط هیولا های مربعی شکل مورد حمله و هجوم قرار گرفته است و شما باید با کنترل یک شخصیت دایره ای، در مرحله های مختلف با این هیولا ها مبارزه کنید و دنیا را از دست آنها نجات دهید. بنابراین، اگر شما هم آماده نجات دادن دنیا هستید و دوست دارید به یاد بازی های کلاسیک دهه شصتی مهارت خودتان را در یک ماجراجویی جدید تست کنید، Bounce Ball Adventure می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد!

از لحاظ گیم پلی، Bounce Ball Adventure مثل بازی های دهه های گذشته درجه سختی بالایی ندارد و به خوبی بالانس شده تا مناسب برای تمام سلیقه ها و تمام رده های سنی باشد. در این بازی از سیستم های میزان سلامتی ۳ قلبی خبری نیست و گیمر ها دست شان باز تر است و می توانند با ریسک بیشتری بازی کنند و زیاد نگران گیم اور نباشند. همانطور که انتظار می رود، این بازی از لحاظ ظاهری هم بسیار زیبا تر و مدرن تر از بازی های گذشته است. با وجود اینکه راجع به یک بازی موبایلی صحبت می کنیم، باید بگوییم Bounce Ball Adventure از گرافیک تحسین برانگیزی برخوردار است. جهان بازی فوق العاده و زیبا طراحی شده است و شخصیت های بازی با مزه و دوست داشتنی هستند. وجود انیمیشن ها و افکت ها و نور پردازی ها و همچنین استفاده از رنگ های شاد هم جذابیت های بصری بازی را دو چندان کرده است. بخش موسیقی بازی هم لذت بخش است. در بازی شاهد استفاده از ساندترک های با ریتم تند هستیم که اتمسفر هیجان انگیزی برای بازی ایجاد می کنند و شما را در بازی کردن غرق می کنند. کنترل ها هم بسیار آسان هستند و تنها کاری که برای عبور از موانع و تله ها و همچنین کشتن دشمنان باید انجام دهید، پریدن است. Bounce Ball Adventure توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی، بدون دیدن تبلیغات جایزه نامحدود دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.28

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران