نسخه کامل و آخر Cleaner & File manager برای اندروید

دسته بندی:

Stolitomson Cleaner – clean the phone, memory, cache & booster v2.3.6 – پاکساز و بوستر پرامکانات و جالب مخصوص اندروید نسخه آنلاک شده / پریمیوم با در دسترس بودن همه قابلیت های رایگان و پولی

Stolitomson Cleaner یک برنامه قدرتمند و همه کاره در زمینه پاکسازی حرفه ای موبایل اندروید و افزایش قدرت آن می باشد که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون نسخه پرداخت شده و پریمیوم آن پیش روی تان قرار دارد که در آن همه قابلیت های رایگان و پولی برای شما به صورت رایگان در دسترس هستند. اپلیکیشن Cleaner – clean the phone, memory, cache & Booster & File manager یک برنامه پاک‌سازی و بوستر فوق‌العاده برای گوشی‌های اندرویدی است. این برنامه به خوبی عملکرد دستگاه شما را بهبود می‌دهد و کار با آن را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. اپلیکیشن Cleaner – clean the phone, memory, cache & Booster & File manager با پاکسازی دستگاه اندرویدی شما به بهینه‌سازی فضای ذخیره‌سازی کمک می‌کند. بخشی از این فایل‌ها شامل فایل‌های کش اپلیکیشن‌های مختلف می‌شود. حذف فایل‌ها می‌تواند به عملکرد گوشی در باز کردن و کار کردن با اپلیکیشن‌های مهم و بازی‌ها کمک کند. قابلیت خنک کردن یا cooling نیز دمای گوشی هوشمند شما را کاهش می‌دهد که این کار نیز سبب بهبود عملکرد دستگاه می‌شود. یکی دیگر از راه‌های خالی کردن حافظه و افزایش کارایی گوشی ذخیره فایل‌ها بر روی Dropbox، One Drive و یا حافظه‌های مشابه است. این فضاهای ذخیره حافظه چندانی ندارند ولی می‌توان یک سری از فایل‌ها را برای ذخیره به آن جا انتقال داد. مزیت این فضاهای ذخیره آنلاین این است که می‌توانید از طریق سایر دستگاه‌ها هم به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی برنامه Stolitomson Cleaner اندروید:

  • حذف کلیه فایل‌های اضافی و بی‌مصرف از حافظه
  • خنک‌کردن و سرعت بخشیدن به دستگاه
  • مدیریت فایل‌ها در حافظه دستگاه
  • اتصال بی‌سیم گوشی با هر دستگاه اندرویدی دیگر برای انتقال داده‌ها
  • تصاویر زمینه دسکتاپ
  • امکان نمایش عکس‌ها و ویدئوهای مختلف بر روی تلویزیون با استفاده از wi-fi
  • بسیاری دیگر

در برنامه Stolitomson Cleaner قابلیت مدیریت فایل به صورت موثر به شما کمک می‌کند تا بتوانید فایل‌های مختلف موجود در حافظه دستگاه خود (این فایل‌ها شامل پوشه‌های موجود در حافظه SD هم می‌شوند‌‌) را مدیریت کنید. برای کارایی و جذابیت بیشتر شما به بخش‌های مثل تصاویر، ویدئوها، موزیک، اپلیکیشن‌ها، دانلودها و فایل‌های محبوب دسترسی ویژه و مستقیمی خواهید داشت. با کمک این برنامه می‌توانید به تمامی اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی دستگاه خود دسترسی مستقیمی داشته باشید. شما با ورود به صفحه هر برنامه در نرم‌افزار مدیریت فایل این امکان را خواهید داشت که به صورت موقت در عملکرد برنامه اختلال ایجاد ‌کنید یا آن‌ها را لغو نصب کنید. یکی از امکانات جذاب این برنامه امکان اتصال گوشی شما با هر دستگاه اندرویدی دیگری است. شما پس از این اتصال می‌توانید فایل‌ها را بین دو دستگاه به صورت بی‌سیم منتقل کنید. با این قابلیت فوق‌العاده شما قادر خواهید بود تنها در دو مرحله عکس‌ها و ویدئوهای خود را با هر کسی که دوست دارید به اشتراک بگذارید. در ضمن ؛ در این اپلیکیشن شما به تصاویر زمینه با کیفیت بالا هم دسترسی دارید. هزاران تصویر زمینه متفاوت وجود دارند و می‌توانند هر نوع سلیقه‌ای را راضی کنند. یک دسته خاص نیز برای تصاویر زمینه 4K در این برنامه موجود است و گوشی‌های هوشمند با رزولوشن 4k می‌توانند حداکثر استفاده را از این برنامه ببرند. اگر به دنبال یک برنامه پاکسازی پرامکانات برای موبایل اندرویدی تان هستید به هیچ وجه از این برنامه به آسانی نگذرید و نسخه کامل اش را از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 2.3.6

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران