آخرین نسخه کاربردی Flickr

دسته بندی:

با اپلیکیشن Flickr عکس‌های خود را از هر نقطه‌ای از دنیا آپلود، مدیریت و یا ادیت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. با دانلود و استفاده از این برنامه جذاب به بزرگترین و تاثیرگذارترین اجتماع از عکاسان در جهان بپیوندید. اگر عکاس حرفه‌ای هستید و یا صرفا به صورت تفریحی و آماتور عکاسی می‌کنید، شاید بخواهید یک بلاگ از لحظاتی که شکار کرده‌اید بسازید و یا بهترین عکس‌های خود را روی اینترنت منتشر کنید تا دیگران هم آن‌ها را ببینند. با این برنامه همه این کارها ممکن است. این برنامه یک سرویس اشتراک‌گذاری و ذخیره عکس و یک اجتماع آنلاین از عکاسان است که مقر آن در آمریکا است و توسط Ludicorp در سال 2004 در کانادا تاسیس شده است. این پلتفرم سال‌ها است که با پشتیبانی از به اشتراک‌گذاری عکس‌های با رزولوشن بالا، توانسته است در میان عکاسان آماتور و حرفه‌ای محبوبیت زیادی پیدا کند. تا به امروز بیش از صد میلیون کاربر در این برنامه فعالیت داشته‌ و میلیاردها عکس را روی این شبکه منتشر کرده‌اند. این اپلیکیشن خانه میلیاردها عکس و میلیون‌ها عکاس است. اگر در زمینه عکاسی تازه‌کار هستید می‌توانید با این برنامه ببینید دیگران حتی در دیگر نقاط دنیا درباره کیفیت عکس‌های شما چه فکر می‌کنند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از افراد علاقه‌مندی به عکاسی مانند خودتان ایده بگیرید، خلاقیت خود را افزایش دهید و کارهای خود را به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Flickr اندروید:

  • شما می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای خود را از راه‌های مختلفی به اشتراک بگذارید.
  • می‌توانید از وب‌سایت‌ و یا نرم‌افزارهای متصل به Fkickr خود روی هر نوع دستگاه هوشمندی که دارید استفاده کنید.
  • این برنامه علاوه بر وب‌سایت روی سیستم عامل‌های مختلف نیز در دسترس است.
  • با قابلیت‌های مدیریت و جست‌وجو موجود در این برنامه دیگر هیچ عکسی را گم نخواهید کرد‌.
  • می‌توانید آلبوم‌های خانوادگی خود را با عزیزانی که از شما دور هستند به اشتراک بگذارید.

با برنامه Flickr به راحتی می‌توانید تنها با یک اشاره صدها عکس را انتخاب، جابجا و به سادگی در میان آن‌ها جست‌وجو کنید. این برنامه حتی می‌تواند عکس‌ها و پروژه‌های شما را مدیریت، دسته‌بندی، فیلتر و اصلاح کند و در عرض چند ثانیه با چند صد میلیون نفر به اشتراک بگذارد. با این برنامه حتی می‌توانید عکس‌های خصوصی خود را با دیگر اعضای خانوده‌تان در سوی دیگری از دنیا به اشتراک بگذارید. در این برنامه این امکان را نیز خواهید داشت تا به صورت تعاملی با کسانی که به آن‌ها اطمینان دارید آلبوم‌های مشترک خود را مدیریت کنید. در واقع شما می‌توانید به اعضای دیگر خانواده و یا فامیل خود اجازه دسترسی، مدیریت، تنظیم و یا حتی گذاشتن یادداشت را در کنار عکس‌ها بدهید. اپلیکیشن برتر به درخواست شما عزیزان جدیدترین نسخه برنامه فلیکر را به صورت رایگان برای دانلود عرضه کرده است.



  • تغییرات نسخه 4.16.26

    • Thank you for using Flickr! We regularly update the app to fix bugs and improve features. Download the latest version to get the best Flickr experience!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران