نسخه آخر و کامل Kinda Heroes برای موبایل

دسته بندی:

Kinda Heroes v2.16 Mod – بازی قهرمانان مبارز مخصوص دستگاه های اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید و ارتقای رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Kinda Heroes: The cutest RPG ever – قهرمانان مبارز نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Kinda Heroes برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Kinda Heroes در ارائه اولین بازی و آغاز کارنامه بازی سازی اش موفق ظاهر شده و یک بازی ساده‌، اما در عین حال بسیار جذاب، سرگرم‌ کننده، و چالش‌ برانگیز را روانه مارکت اندروید کرده است. این بازی برای تمامی گیمر ها در تمام رده های سنی و افرادی که قصد دارند قابلیت ها و مهارت هایشان را به چالش بکشند و اوقات فراغت ‌شان را با یک بازی خوب سپری کنند مناسب است. بنابراین اگر شما هم ژانر نقش آفرینی و یک بازی قهرمان محور را به هر چیز دیگری ترجیح می دهید، Kinda Heroes: The cutest RPG ever می تواند همان چیزی باشد که به دنبالش می گشتید. در این بازی شما به عنوان یک قهرمان نقش آفرینی می کنید و وظیفه دارید از روستای دور افتاده ای به نام “ریور استون” و ساکنانش در برابر حملات نیرو های تاریکی محافظت کنید. بله، شما تنها هستید. اما امکانات زیادی برای شما فراهم است که می توانید از آنها استفاده کنید. بدون شک ماجراجویی ای که در پیش دارید اکتشافاتی را به همراه خواهد داشت. قهرمان تان در نبرد های عظیم دشمنانش را نابود خواهد کرد و رفته رفته با کسب تجربه مهارت هایش تقویت خواهد شد. این خبر بسیار خوبی است، اما خبر خوب دیگر این است که قهرمان تان می تواند منابع مختلف را هم جمع آوری کند. با توجه به اینکه قهرمان تان یک شخصیت همه کاره است هم می تواند یک جنگجوی نترس باشد و هم می تواند یک جادوگر قدرتمند باشد.

اما قبل از هر چیز، شما باید در بازی Kinda Heroes: The cutest RPG ever به قهرمان تان کمک کنید تا آیتم های مختلف را به دست بیاورد و با انجام دادن ماموریت هایش آرام آرام به سمت اهدافش که نابودی کامل نیرو های تاریکی است حرکت کند. ماموریت های زیادی در این بازی به عهده شما گذاشته خواهند شد که نیازمند تلاش فراوانی است، اما مطمئناً می توانید از پس همه آنها بر بیایید و نیرو های تاریکی را یک بار و برای همیشه از بین ببرید. این ماموریت ها همیشه موفقیت آمیز نخواهند بود و گاهی طعم تلخ شکست را تجربه می کنید، اما طعم شیرین پیروزی همان چیزی است که شما را به حرکت وا می دارد و باعث می شود بخواهید حتی چند بار پشت سر هم ماموریت هایتان را انجام دهید تا در نهایت بتوانید موفق شوید. روی هم رفته Kinda Heroes: The cutest RPG ever دارای ۸ قهرمان است که هر کدام از آنها دارای مهارت های خاص و منحصر به فردی می باشند. مرحله های بازی دارای مکانیزم های یونیکی هستند و از لحاظ محتوایی تنوع خوبی دارند. سیستم پیشرفت بازی دارای یک سیستم ارتقاء خوب و عالی است و امکان استفاده از اسلحه، تجهیزات، و جادوی های فراوانی را در اختیار تان قرار می دهد. کنترل ها بسیار ساده هستند و به راحتی قابل یادگیری می باشند. همانطور که از تصاویر اسکرین شات و تریلر معرفی بر می آید، فضای گرافیکی بازی فوق العاده است و طراحی هنری جهان بازی و کاراکتر ها استایل انیمیشنی ۲ بعدی و تم قرون وسطایی دارند. صداگذاری ها هم تمام ویژگی های خوب این بازی را تکمیل می کنند و یک اتمسفر هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برای این بازی خلق می کنند. Kinda Heroes: The cutest RPG ever هنوز در حالت ارلی اکسس است اما با این وجود تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن روی دستگاه تان لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 2.16

    • • 2-handed melee weapons was rebalanced
    • • Parry is now available for 2-handed melee weapons
    • • New loading screen with useful tips
    • • New rare potions
    • • Minor improvements and bug fixes
    • • Unused app permissions were removed
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران