دانلود نسخه جدید و آخر Avatar Maker

دسته بندی:

Face Avatar Maker Creator v2.1.6 – اپلیکیشن حرفه ای طراحی آواتار مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار

اگر شما نیز از کاربران دائمی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها باشید حتما تا به کنون آواتار ها را مشاهده کرده اید! این نمایه های کارتونی که شباهت بالایی با چهره صاحب اکانت ها دارند بسیار با مزه بوده و می توان از آن ها به عناوین مختلف استفاده کرد. بسیاری از گرافیست ها با طراحی آواتار های اختصاصی کسب در آمد می کنند؛ البته ممکن است برخی توانایی پرداخت هزینه چنین طرح هایی را نداشته باشند. جای نگرانی نیست زیرا وب سایت اپلیکیشن برتر به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان قصد دارد تا در این پست شما را با برنامه ای بی نظیر آشنا کند. Face Avatar Maker Creator عنوان یک اپلیکیشن حرفه ای طراحی آواتار می باشد که توسط Worify توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار بی نظیر با مجموعه امکانات و قابلیت هایی که در اختیار تان قرار می دهد کمک می کند که بدون هیچ گونه هزینه ای آواتار هایی زیبا را برای پروفایل های تان در شبکه های اجتماعی و یا پیام رسان ها ایجاد کنید. استفاده از این نرم افزار تنها به خلاقیت شما بستگی داشته و می توانید نمایه هایی فوق العاده را برای خود و یا دوستان تان ایجاد نمایید. این استارت اپ از امکانات گوناگونی پشتیبانی می کند که در میان آن ها می توان به طراحی آواتار های مرد و زن اشاره کرد. متناسب با نیاز های تان کاراکتر مرد و یا زن را انتخاب کرده و با گزینه های در دسترس آن ها را در سطح بسیار بالایی شخصی سازی کنید. آواتار های اولیه و خام در دسته بندی هایی گوناگون قرار دارند که پس از فراخوانی آن ها می توانید اجزا صورت را با نظر خود تغییر دهید. گزینه های در دسترس موجود شرایطی را فراهم می کنند که بتوان بیش از 10 هزار آواتار را در چهره های متنوع ایجاد کرد. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالا بوده و همان طور که گفتیم قادر خواهید بود که از این نمایه های کارتونی به عنوان تصاویر پروفایل و یا استیکر ها استفاده نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Face Avatar Maker Creator اندروید :

  • ایجاد آواتار هایی زیبا تنها با چند اشاره
  • پشتیبانی از هر دو جنسیت زن و مرد برای ساخت نمایه های دلخواه
  • دسته بندی نمایه های خام و فراخوانی آن ها برای شخصی سازی نمایی
  • مجموعه ای از گزینه ها برای ایجاد آواتار با چهره دلخواه تان
  • توانایی ایجاد بیش از 10 هزار آواتار متنوع و گوناگون
  • سبک های چهره بسیار جذاب کارتونی
  • استفاده از آواتار ها به عنوان تصاویر پروفایل و یا استیکر ها

اپلیکیشن Face Avatar Maker Creator با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این نرم افزار را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات ذکر شده از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.1.6

    • New Assets Added
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

جدیدترین نسخه Concepts

جدیدترین نسخه Concepts

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران