دانلود Mansions of Madness بازی تخته ای عمارت های دیوانگی و جنون اندروید مود دیتا

دسته بندی:

Mansions of Madness v1.8.8 Mod – بازی عمارت های دیوانگی و جنون اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mansions of Madness نام یک بازی در ژانر تخته ای است که توسط استودیو بازی سازی Fantasy Flight Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Fantasy Flight Games خالق آثار خوبی مثل BattleLore: Command و Elder Sign: Omens است و کارنامه بازی سازی موفقی در مارکت اندروید دارد. Mansions of Madness هم یکی دیگر بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی مهیج و سرگرم کننده و با بهره گیری از یک خط داستانی جذاب، تجربه منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. لازم است در همین ابتدای امر بگوییم که برای انجام دادن این بازی حتماً باید به زبان انگلیسی مسلط باشید، چراکه تمام کار هایی که در این بازی باید انجام دهید و خط داستانی ای که باید آن را دنبال کنید در قالب تکست باکس هایی در طول بازی ظاهر می شوند و حتماً باید بتوانید این تکست باکس ها را بخوانید و کاری که بازی از شما می خواهد را انجام دهید. بنابراین، اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید احتمالاً این بازی مناسب شما نیست. اما اگر از این بابت مشکلی برای شما وجود ندارد، باید بگوییم Mansions of Madness یک بازی فوق العاده است که از روی بازی رومیزی و فیزیکی ای با همین نام ساخته شده و حالا نسخه دیجیتالی آن برای علاقه مندان در دسترس قرار گرفته است. داستان این بازی از یکی از داستان های نویسنده معروف آمریکایی یعنی “اچ پی لاوکرفت” الهام گرفته شده است. بازی هایی که از داستان های دنیای لاوکرفت الهام می گیرند معمولاً بازی های خوبی از آب در می آیند. خوشبختانه Mansions of Madness هم یکی از این بازی هاست و آنقدر خوب و با کیفیت ساخته شده است که همانند یک بازی کامپیوتری است. این بازی که به صورت تعاملی اجرا می شود، شما را وارد داستان های مختلفی می کند. در ابتدای بازی می توانید یک سناریو را از میان چند سناریویی که در اختیار تان قرار داده می شود انتخاب کنید. پس از انتخاب سناریو، می توانید گروه محققین خودتان را از میان محققانی که در اختیار تان قرار داده می شوند انتخاب کنید و ماجراجویی خودتان، یا بهتر بگوییم تحقیقات خودتان، را شروع کنید.

در هر دور از بازی Mansions of Madness، هدف شما انجام تحقیقات و رسیدن به یک پایان است که در هر سناریو این پایان متفاوت است. اما در کل، در هر سناریو با یک دشمن که معمولاً موجودی عجیب و غریب و فراطبیعی و یا فضایی است مواجه هستید که باید آن را شکست دهید. برای اینکار باید پازل های مختلفی را انجام دهید، معما های مختلفی را حل کنید، آیتم های مفید جمع آوری کنید، با کاراکتر هایی که با آنها آشنا می شوید صحبت کنید، و تصمیمات مختلف اتخاذ کنید. هر دور از بازی در دو فاز شکل می گیرد. فاز اول، فاز تحقیقات است که شما آن را انجام می دهید. و فاز دوم، فاز افسانه ها است که هوش مصنوعی بازی آن را انجام می دهد. هر دور از بازی زمانی به پایان می رسد که هر دو فاز به پایان برسد و نتیجه مشخص شود. روی هم رفته، باید گفت‌ در حالی که بازی رومیزی و فیزیکی Mansions of Madness و دور هم جمع شدن و بازی کردن در کنار دوستان و خانواده تجربه کاملاً متفاوتی است، در عین حال بازی موبایلی و دیجیتالی Mansions of Madness هم امکانات زیادی را از بعد گیم پلی فراهم می کند و تجربه متفاوتی خواهد بود. با وجود اینکه بازی رومیزی و فیزیکی قابل لمس تر است و شما می توانید با دوستان و خانواده تان این بازی را انجام دهید، با این وجود بازی موبایلی و دیجیتالی بسیار بهتر می تواند با زرق و برق های گرافیکی اش برای شما اتمسفر ترس و وحشت را القاء کند و همینطور می تواند بازی ای باشد که قادر خواهید بود آن را به تنهایی انجام دهید. می توانیم این نوع مقایسه را ادامه دهیم و به نقاط مثبت و منفی زیادی برای این بازی اشاره کنیم. اما آن چیزی که واضح است این است که Mansions of Madness قطعاً می تواند برای شما سرگرم کننده باشد و ما بدون تردید آن را پیشنهاد می کنیم. Mansions of Madness امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده اش را به همراه فایل دیتا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com . fantasyflightgames.mom را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.8.8

    • رفع مشکلات و باگ های بازی
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران