دانلود APK Editor Pro -20210408 ای پی کا ادیتور ؛ ویرایش فایل Apk در اندروید مود

دسته بندی:

APK Editor Pro v1.10.0 Mod – ویرایش فایل های نصبی برنامه ها و بازی های اندرویدی بدون هیچ دانش خاصی ! نسخه ی پولی با قیمت 5 دلار به صورت رایگان در اپلیکیشن برتر!

APK Editor Pro برنامه ای عالی، قدرتمند و کاربردی از استودیوی برنامه سازی SteelWorks در زمینه ی ویرایش فایل های ای پی کا برای دستگاه های اندروید ی است که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید بدون داشتن هیچ دانش خاصی از برنامه نویسی، فایل های نصبی برنامه ها و بازی های اندروید را به اسانی ویرایش کنید و در نهایت ان را برروی حافظه خود ذخیره نموده و برای دوستان تان ارسال کنید! بله… با این برنامه ی عالی قادر هستید تا به راحتی نام برنامه ها و بازی ها را تغییر دهید، تبلیغات موجود در اپلیکیشن ها را حذف کنید، پس زمینه ی دلخواه خود را جایگزین پس زمینه ی خود برنامه نمایید و …! اگر شما نیز به عنوان یک کاربر آماتور دوست دارید فایل های نصبی (apk) را بدون یک ذره دانش برنامه نویسی ویرایش نمایید ما به شما اپلیکیشن APK Editor Pro را پیشنهاد می دهیم. این برنامه با دارا بودن یک محیط کاربری اسان و مشخص به شما کمک می کند تا براحتی تا توابع در دسترس تمام بخش های اپلیکیشن ها را بیابید و در نهایت هر قسمتی از آن را که مایلید تغییر دهید و از داشتن یک برنامه ای پی کا ادیتور فوق العاده لذت ببرید.

برخی از ویژگی ها و امکانات برنامه APK Editor Pro اندروید :

  • وارد کردن فایل های apk و یا نصبی به خود برنامه
  • وارد کردن فایل apk از برنامه با بخش Select apk from app
  • باز کردن فایل های نصبی برای ویرایش توسط شما
  • تغییر اطلاعات فایل های Apk همچون اسم و غیره
  • نمایش کدها برای ویرایش آسان و بدون دردسر
  • ذخیره سازی فایل های نصبی ویرایش شده

اپلیکیشن APK Editor Pro هم اکنون در گوگل پلی با قیمت 4.99 دلار به فروش می رود که ما در اپلیکیشن برتر نسخه ی پولی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید. شما قادرید جدیدترین نسخه پولی و یا مود این برنامه را با یک کلیک و به صورت رایگان از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود بفرمایید.



  • تغییرات نسخه 1.10.0

    • fixed the crash issue
    • added a simple web server & png editor
  • ویژگی های نسخه مود :

    This mod is our collaboration with tilks Modification From tilks Additional functions General editing fix on Android 9 Fix for arrays and other fixes From me Fix path Correction of the XML-Beta editor Protection is completely disabled Cleaned up resources Corrected the translation into Russian Other fixes new aapt from Mr Ikso APK Editor Plus by Leyzymoy with Dark theme Based on APK Editor MD by Zeratul Modification of the APK Editor where additional functionality is implemented Ability to sign APK file Ability to change AAPT Ability to change Jar Ability to clear your search history Ability to add debug information (LongClick on the patch button will start adding debug information)


دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران