دانلود آخرین نسخه Space Decor

دسته بندی:

Space Decor : Dream Home Design v2.1.5 Mod – بازی طراح دکوراسیون داخلی: طراحی خانه رؤیایی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Space Decor : Dream Home Design – طراح دکوراسیون داخلی: طراحی خانه رؤیایی عنوان یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی ZYMOBILE LIMITED برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی ZYMOBILE LIMITED پیش از این هم بازی های خوب دیگری را در مارکت اندروید برای گیمر ها منتشر کرده و کارانامه بازی سازی موفقی را برای خود به ثبت رسانده است. Space Decor : Dream Home Design هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با بیش از 1.000.000 دانلود مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی دارای ساختاری مرحله ای – امتیازی است و مکانیزم های گیم پلی آن بسیار ساده هستند. شما در نقش یک طراح دکوراسیون داخلی هستید که روزی این رؤیا را در سر می پروراندید که بتوانید به یکی از بزرگترین طراحان دکوراسیون داخلی جهان تبدیل شوید. دست بر قضا، با یکی از بزرگان این حوضه آشنا می شوید و حالا این فرصت را دارید که به اقصی نقاط جهان سفر کنید و پروژه های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی را به عهده بگیرد و به فرد سرشناس و معروفی تبدیل شوید و رؤیای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید. برای این کار و طراحی دکوراسیون داخلی پروژه هایتان، شما باید بتوانید پازل های بازی را که به صورت جورچین یا همان Match 3 هستند حل کنید. این پازل ها بسیار ساده هستند و معمولاً در بازی های این سبک از چنین پازل هایی استفاده می شود. تنها کاری که برای حل پازل ها باید انجام دهید این است که تعداد ۳ آیتم مشابه و یکرنگ را با هم جور کنید تا حذف شوند. البته می توانید ۴ یا ۵ و یا تعداد بیشتری از این آیتم ها را هم با هم جور کنید و محدودیتی برای اینکار وجود ندارد.

هرچه بتوانید آیتم های بیشتری را در بازی Space Decor : Dream Home Design با هم جور کنید می توانید امتیاز بیشتری دریافت کنید و همچنین از بونس ها و پاور آپ هایی که به عنوان جایزه دریافت می کنید استفاده کنید. با حل کردن پازل ها قادر خواهید بود اقلامی مثل مبلمان، تخت خواب، میز و صندلی، پرده اتاق، و در کل همه چیز هایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی احتیاج دارید را آنلاک کنید. طراحی مراحل بازی بسیار خوب است و جزئیات بالایی دارد. استایل های مختلفی در بازی وجود دارد که شامل استایل مدیترانه ای،‌ اروپایی، مینیمالیستی، و بسیاری استایل های دیگر می شوند. همچنین، مکان هایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی در بازی وجود دارند هم از تنوع بالایی برخوردارند و از آپارتمان و ویلا گرفته تا رستوران و هتل، تمام مکان هایی که فکرش را بکنید در این بازی وجود دارند. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی بی نظیر است و طراحی هنری جهان بازی و کاراکتر ها و اقلام مختلف دکور بسیار جذاب و یونیک هستند. صداگذاری ها هم به نوبه خودشان خوب کار شده اند بدون شک بر جذابیت های بازی می افزایند. در مجموع باید گفت Space Decor : Dream Home Design قطعاً یکی از بازی های خوب و خوش ساخت ژانر پازل و فکری است و بدون تردید تجربه منحصر به فردی را برای گیمر های علاقه مند به طراحی دکوراسیون داخلی به ارمغان خواهد آورد. Space Decor : Dream Home Design توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی شگفت انگیز را در دو نسخه اصلی و مود شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً ‌توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی شما پول خرج کنید، می بینید بجای اینکه پول تان کم شود ؛ زیاد می شود!



  • تغییرات نسخه 2.1.5

    • - Bug fixes and improvements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران