دانلود نسخه جدید و آخر MergeDungeon

دسته بندی:

Merge Dungeon v2.3.2 Mod – بازی نقش محور ترکیب در سیاهچال اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Merge Dungeon – ترکیب در سیاهچال یک بازی نقش آفرینی سرگرم کننده و اعتیاداور از کمپانی بازیسازی مطرح و نام آشنای NANOO COMPANY Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و اپلیکیشن برتر تصمیم به معرفی و عرضه آن به همراه مود برای اولین بار در ایران گرفته است. همانطور که از نام بازی مشخص است، شمایید و طیف عظیمی از موجودات موجود در سیاهچال که باید به ترکیب آیتم ها مشغول شوید و این موجودات و هیولاها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و پیشروی کنید. قبل تر ها نیز یک بازی سبک ترکیب آیتم ها از این کمپانی با نام Merge Star را معرفی کرده بودیم که با استقبال عالی روبرو گردیده است ؛ بهتر است بدانید Merge Dungeon نیز با الهام از همان بازی ایجاد شده است و در آن وظیفه شما همراه شدن با قهرمان اصلی است، می بایست به او کمک کنید تا بتواند با ترکیب و ادغام تجهیزات جنگی که در اختیار دارد همه هیولاها و دشمنان بدذات موجود در سیاه چال را شکست دهد و سرنگون شان کند! چندین نوع سلاح مختلف در دسترس شما قرار دارد که با ترکیب ان ها می توانید سلاح قوی تر یسازید و با کمک آن دشمنان را با قدرتی چند برابر شکست دهید! به عنوان مثال در همان اجرای اولیه که وارد محیط بازی می شوید، یک شمشیر چوبی در اختیار دارید، با ساخت یک شمشیر چوبی دیگر و ترکیب این دو شمشیر می توانید یک پتک سنگی خلق بکنید! همین روال را ادامه می دهید، یک پتک سنگی جدید می سازید و سپس با ادغام این دو پتک یک چنگک می سازید! این روال برای دیگر تجهیزات، سپرها و کلاه خودها نیز حکم فرماست و وظیفه شما ارتقا ان ها برای شکست سریع تر دشمنان است! با کمک سلاح های ساخته شده به نبرد با دشمنان می روید و با شکست ان ها به کسب سکه می پی پردازید! با کمک سکه های بدست امده می توانید قهرمان را ارتفا دهید تا بتواند با قدرتی دو یا چند برابر دشمنان را از بین ببرد. روند کلی بازی همانطور که از نامش مشخص است، ترکیب سلاح ها و تجهیزات برای قدرتمندتر شدن و شکست دشمنان است و این فرایندها در یک محیط دوست داشتنی صورت می پذیرد! اگر از علاقه مندان به بازیهای کلیکی و یا ماجراجویی هستید بدون شک Merge Dungeon نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد.

بازی Merge Dungeon – ترکیب در سیاهچال تا به امروز 10.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از مارکت اندروید دریافت گردیده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند که جدیدترین نسخه اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. نبرد قهرمان بازی با دشمنان به صورت خودکار صورت می پذیرد و وظیفه شما ساخت و ارتقا سلاح ها و شخصیت است! از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به مواردی چون در دسترس بودن 100 نوع مختلف از سلاح ها، سپرها، کلاه خودها و غیره، امکان ارتفا شخصیت ها و سفر به مناطق جدید، گرافیک فوق العاده زیبا و دوست داشتنی به همراه یک صداگذاری هیجان انگیز، گیم پلی اعتیاداور و امکان بازی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود بکنید. همانطور که خود نیز می دانید این بازی نیز همانند دیگر بازیهای موجود در اپلیکیشن برتر توسط ما تست شده است و شما باید ما را به عنوان امن ترین، قابل اعتمادترین و بروزترین وبسایت اندرویدی موجود در ایران بشناسید.

توجه : در نسخه مود بازی الماس نامحدود است – فقط خرج کنید و لذت ببرید.



  • تغییرات نسخه 2.3.2

    • - Fixed bugs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران