نسخه جدید و آخر Unknown HERO

دسته بندی:

Unknown HERO v3.0.286 Mod – بازی نقش آفرینی قهرمان ناشناس برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (تمام نشدن مهارت ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Unknown HERO – قهرمان ناشناس اولین پروژه رسمی استودیوی مستقل Implayer کره ای می باشد که چند وقت پیش و بعد از چندین نسخه آزمایشی، بالاخره نسخه نهایی آن به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شد و ما نیز تصمیم به معرفی و عرضه نسخه نهایی و آخرین آپدیت آن در اپلیکیشن برتر گرفتیم. این بازی که با نام کامل Unknown HERO – Item Farming RPG در گوگل پلی منتشر شده است، یک بازی نقش آفرینی با طراحی های ساده و پیکسلی می باشد. به نظر می رسد تلاش سازنده بازی، ساخت یک بازی آرکید با تم نوستالژیک بوده است. چرا که سبک دو بعدی و طراحی های پیکسلی مخصوص بازی های دهه 90 می باشد. در هر صورت باید گفت این طراحی ها بسیار ساده هستند اما گیم پلی کلی بازی خیلی روان و به صورت HD اجرا می شود. ویژگی منحصر به فرد و جالب این بازی که سازنده ها نیز روی آن مانور زیادی داده اند، امکان ایجاد یک شخصیت (قهرمان) شخصی سازی شده و با قابلیت های ویژه است. شما می توانید با ادغام کردن آیتم های گوناگون و مهارت های مختلف، یک قهرمان انحصاری و قدرتمند برای خود تهیه کنید. Unknown HERO به صورت آنلاین اجرا می شود و برای اینکه بتوانید بازی را تجربه کنید، باید به یکی از سرورهای اصلی بازی متصل شوید. در ابتدا شخصیت شما کاملاً ساده و شبیه به یک نوزاد است! اما با کشف آیتم های بیشتر و گذراندن مراحل و نابود کردن دشمنان، کم کم شرایط لازم برای ارتقاء شخصیت شما فراهم می شود. دشمنان شما هم به صورت تصاعدی سخت تر شده و سطح توانایی های آن ها بیشتر می شود و این یعنی در هر مرحله چالش سخت تری در انتظار شما خواهد بود. کلیت بازی بسیار ساده است و وظیفه شما این است تا با کمک دکمه های مجازی که شامل دکمه های حرکت به چپ یا راست و دکمه های پرش، ضربه و دکمه های مخصوص به نیروها و مهارت های خاص می شود، به سمت جلو حرکت کرده و دشمنان خود را با سلاح شمشیری که در دست دارید نابود کنید. با دوبار ضربه روی دکمه پرش می توانید پرش های بلند و تکنیکی داشته باشید تا نه تنها بتوانید از روی موانع عبور کنید، بلکه در مبارزات سنگین نیز با کمک پریدن، از ضربات دشمنان جاخالی دهید.

برخی از ویژگی های بازی Unknown HERO اندروید :

  • طراحی های ساده و استفاده از گرافیک پیکسلی دو بعدی
  • گیم پلی مفهومی و بدون پیچیدگی
  • قابلیت ارتقاء و قدرتمند کردن قهرمان اصلی داستان در چندین سطح
  • امکان پیدا کردن آیتم ها و نیروهای ویژه متعدد
  • وجود دشمنان سرسخت و دشوار به صورت تصاعدی
  • قابلیت استفاده از مهارت های کمکی مثل استفاده از یخ، آتش، طوفان و غیره
  • امکان ادغام آیتم های گوناگون برای بخش شخصی سازی ها
  • سبک چالش برانگیز نقش آفرینی با ویژگی های متفاوت و جالب

در بازی Unknown HERO باید در نقش یک قهرمان ساده که به مرور به یک قهرمان افسانه ای تبدیل می شود به سراغ مبارزه با دشمنان و موجودات خبیث بروید. این بازی تا کنون بیش از 100 هزار بار دانلود داشته است و امتیاز ثبت شده برای آن در گوگل پلی، امتیاز 4.0 از 5.0 می باشد. سازنده بازی برای بخش تریلر (ویدئوی معرفی) اقدام به عرضه یک ویدئوی چند دقیقه ضبط شده از روند بازی کرده است. می توانید با دانلود و مشاهده این ویدئو با سبک و سیاق بازی به خوبی آشنا شوید. سپس اگر مایل به دانلود این بازی بودید، می توانید با یک کلیک و به راحتی نسخه معمولی یا مود شده این بازی را از اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.0.286

    • ◈ New events have been added.
    • ◈ Feature improvements and bug fixes.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران