دانلود نسخه جدید و آخر Legions

دسته بندی:

The Horus Heresy: Legions v1.9.2 – بازی کارتی ارتداد هوراس اندروید یک عنوان کارتی دوست داشتنی و محبوب برای اندروید تست شده با اجرای آنلاین

The Horus Heresy: Legions – TCG card battle game یک بازی کارتی سرگرم کننده و پرطرفدار از استودیوی بازیسازی Everguild Ltd مخصوص دستگاه های اندروید است که به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای این سبک را به وجد بیاوریم! با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید یک بازی کارتی – استراتژی جالب با محیطی علمی تخیلی و کاراکترهایی بی نظیر که در قالب کارتی با یکدیگر مبارزه می کنند را تجربه کنید. به عنوان یک بازیکن قادرید به یکی از سه گروه ماشیناریوم ، ارتش سلطنتی یا گروه شورشیان بپیوندید. هر کدام از این گروه ها دارای کاراکترهای خاص خود هستند که از لحاظ توانایی ها با یکدیگر متفاوت هستند! پس از انتخاب شخصیت دلخواه خود، مجموعه ای از کارت ها برای او انتخاب کنید و در نهایت وارد نبردهایی نفس گیر شوید! نبردهای هیجان انگیز، به دو صورت آفلاین و یا آنلاین صورت می پذیرند که در حالت اول با هوش مصنوعی بازی خواهید کرد و در حالت دوم قادرید با کاربران سراسر دنیا به رقابت بپردازید. همانند بازیهای استراتژیک معروف، امکان ایجاد یک گیلد اختصاصی نیز وجود دارد که دوستان خود را گرد هم آورید و علاوه بر چت کردن با ان ها، در نبردها با هم همکاری کنید. بازی سرگرم کننده The Horus Heresy: Legions – TCG card battle game شما را به روزهای اول بازی Warhammer که در واقع نسخه دیگری از همین بازی است، می برد ؛ در آن روزها که عده ای از لژیون ها علیه امپراطوری قیام و به آن خیانت کردند. اگر از علاقه مندان به بازیهای کارت محور هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب می کند.

برخی از ویژگی های بازی کارتی The Horus Heresy: Legions اندروید :

  • ورود به یک داستان فوق العاده زیبا مربوط به هزاره سی و یکم
  • حضور جنگجویان و لژیون های فضایی از تاریخ 40 هزار ساله Warhammer
  • امکان مبارزه با کاربران آنلاین از سراسر دنیا
  • امکان ایجاد گیلد – حضور در نبردهای مهیج با دوستان خود
  • شبکه اجتماعی برای صحبت در مورد بازی خود

بازی The Horus Heresy: Legions – TCG card battle game تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود کنید.

توجه : نسخه های جدید بازی هک نمی شود، در صورت هک شدن بازی، مودش برای دانلود عرضه می شود. [در زمینه مود سوال نفرمایید]



  • تغییرات نسخه 1.9.2

    • Get ready, as new content is coming to the game! This update makes the game ready for the next timed event and fixes some minor bugs. Join the fight!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران