نسخه کامل و آخر Solitaire Showtime برای اندروید

دسته بندی:

Solitaire Showtime: Tri Peaks Solitaire v21.0.1 – بازی کارتی جالب “نمایش کارتی” برای اندروید یک بازی ساده اما بسیار خوش ساخت و جذاب در سبک بازی های کارتی انفرادی تست شده با اجرای آفلاین

Solitaire Showtime: Tri Peaks Solitaire – نمایش کارتی یک عنوان بسیار سرگرم کننده، زیبا و به شدت خوش ساخت از استودیوی نام آشنای Jam City, Inc می باشد که در سبک بازی های کارتی از نوع انفرادی عرضه شده و به صورت رایگان در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر تصمیم گرفته تا این بازی زیبا و دوست داشتنی را به درخواست شما و آن هم به عنوان اولین وب سایت ایرانی منتشر کند. استودیوی معتبر Jam City علاقه زیادی به ساخت بازی های این شکلی دارد و تا کنون عناوین فانتزی و کودکانه بسیاری را در سبک بازی های پازلی و کارتی منتشر کرده است که احتمالاً بازی هایی همچون Kitty City ، Snoopy Pop ، Vineyard Valley: Design Story و Cookie Jam Blast از جمله محبوب ترین آن ها می باشند. نام کاملی که برای این بازی در گوگل پلی در نظر گرفته شده است Solitaire Showtime: Tri Peaks Solitaire Free & Fun می باشد. شما در این بازی به یک دنیای جادویی به اسم Solitaire Showtime یا نمایش جادویی کارتی وارد می شوید و در نقش یک شعبده باز، با کارت ها شعبده بازی کرده و نمایش زیبایی با آن ها ترتیب خواهید داد. این بازی در سبک Tri Peaks ساخته شده است و به صورت دسته های 3 تایی دنبال می شود. این بازی دارای دو بخش اصلی مرحله ای (آفلاین) و بخشی موسوم به Club (آنلاین) می باشد. در بخش مرحله ای می توانید مراحل اصلی بازی را دنبال کنید و با حل کردن هر مرحله به قسمت بعدی بروید تا آیتم های بیشتری را آنلاک نمایید. در بخش Club نیز می توانید به صورت آنلاین با دوستان و بازیکنان دیگر از سراسر دنیا بازی کنید.

بازی Solitaire Showtime: Tri Peaks Solitaire Free & Fun بسیار آرامش بخش و زیبا است. این بازی در سبک محبوب کارتی انفرادی عرضه شده است و با همان ویژگی های نسخه کلاسیک طراحی شده است. در این بازی شما وظیفه دارید تا دسته اصلی کارت هایی که در وسط صفحه قرار دارند را با مچ کردن کارت های دیگر در قسمت پایین صفحه حذف کرده و صفحه را خالی از این کارت ها کنید تا برنده آن مرحله شوید. چگونگی بازی خیلی ساده است. کافیست هر یک کارتی که در قسمت پایینی وجود دارد را به یک کارت با عدد بزرگتر یا کوچک تر از آن متصل کنید. منظور از عدد، ارزش هر کارت می باشد. برای مثال اگر در قسمت پایینی یک کارت K (شاه) وجود داشت، می توانید از قسمت وسط صفحه هم کارت Q (ملکه) و یا A (آس) را برای مچ کردن با کارت K انتخاب کنید. اما بعضی مواقع کارت قسمت پایین با هیچکدام از کارت های موجود در صفحه همخوانی ندارد. در این حالت شما مجبور هستید تا دست جدید داده و یک کارت جدید جایگزین کنید. اگر سرعت عمل خود را افزایش داده و با سرعت بالا چندین کارت را پشت سر هم انتخاب و حذف نمایید می توانید از امتیاز ویژه ی کومبو بهره مند شوید. طراحی های Solitaire Showtime: Tri Peaks Solitaire Free & Fun بسیار جذاب و حرفه ای اما در عین سادگی می باشند. گرافیک فانتزی و کارتونی این بازی می تواند هر بزرگسالان و هم کودکان را حسابی به وجد بیاورد. اگر از علاقه مندان به بازی های کارتی انفرادی به ویژه سبک Tri Peaks هستید، Solitaire Showtime: Tri Peaks Solitaire Free & Fun را از دست نداده و همین حالا آخرین ورژن آن را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید. قابل ذکر است که بازی Solitaire Showtime با بیشتر از 100 هزار دانلود در مدتی کوتاه توانسته به امتیاز خارق العاده 4.5 از 5.0 برسد.

تغییرات نسخه ی v21.0.1 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران