دانلود نسخه جدید Meditopia برای موبایل

دسته بندی:

Meditopia: Anxiety, Breathing v3.14.5 اپلیکیشن مدیتیشن برای کنترل اضطراب و تنفس بهتر مخصوص اندروید نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

مدیتشن این روز ها بسیار پر طرفدار است و روزانه کلاس های مدیتیشن بیشتری در شهر افتتاح می گردد. مدیتیشن یک تمرین ذهنی است که از نظر علمی تاثیر مثبت آن بر روان و فعالیت مغز ثابت شده است. همان طور که ورزش کردن سبب بهبود وضعیت جسمانی ما می شود، انجام تمرینات مدیتیشن نیز اثرات مثبتی بر ذهن ما می گذارند. روش های انجام دادن مدیتیشین و مراقبه بسیار متنوع است و در مناطق مختلف جهان حتی از روش های ریلکس کردن برای درمان کردن بیماری های سخت روحی و همچنین جسمی استفاده می کنند. کسانی که مدیتیشن را به صورت مرتب انجام می دهند، هم کمتر دچار اضطراب و افسردگی می شوند و هم شادمانی و رضایت بیشتری از زندگی دارند. مدیتیشن آرامش عمیقی ایجاد می کند که در آن احساس توازن و تعادل فکری خواهید کرد. دستاورد این تعادل فکری افزایش بصیرت، ارتقای افکار، و خونسردی در برخورد با مشکلات است. آرامش و خود شناسی بیشتر و پذیرش بهتر دیگران روابط اجتماعی را نیز دگرگون می کند. مدیتیشن با ایجاد شرایط رهایی از استرس می تواند به کاهش علائم بسیاری از بیماریها کمک کند. Meditopia: Anxiety, Breathing عنوان یک اپلیکیشن برای آموزش و تمرین مدیتیشن مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Meditasyon توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا با تمرین های مرحله به مرحله مدیتیشن، آرامش را در زندگی خود پیدا کرده و استرس را از خودتان دور کنید. شما می توانید با استفاده از این برنامه و راهکار هایی که در آن به شما پیشنهاد می شود به راحتی هر گونه احساس ناراحتی، دلتنگی، عصبانیت، ناخوشی و … را از خودتان دور کرده و کم کم با راهنمایی های برنامه به یک استاد مدیتیشن تبدیل شوید و نهایت استفاده را از روز ها و ساعت های پیش رویتان ببرید. تنها کافیست در روز یک وقت خالی برای این برنامه درست کرده و با استفاده از آن شادی را در زندگی خودتان کشف کنید. بیش از 250 فایل صوتی به زبان های انگلیسی و اسپانیایی در این اپلیکیشن وجود دارد که می توانید با گوش دادن به آن ها جلسات حرفه ای و کامل مدیتیشن داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Meditopia: Anxiety, Breathing اندروید :

  • کمک به داشتن خوابی بهتر و کامل تر به دور از استرس های معمول قبل از خواب
  • یاری برای یافتن عشق و هدف در زندگی
  • مدیریت بهتر احساسات سخت و سنگین
  • بهبود تمرکز و یافتن انگیزه
  • تمرین های مرحله به مرحله با 9 سر فصل مختلف

اپلیکیشن Meditopia: Anxiety, Breathing یک برنامه عالی و بسیار کاربردی برای تمامی کسانی است که حس می کنند استرس های کار و زندگی آن ها را تحت فشار زیادی قرار داده است و همواره احساس خستگی می کنند یا امیدی به آینده ندارند. این برنامه می تواند برای این گونه افراد یک شروع تازه باشد. Meditopia با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.14.5

    • In this update, we fixed several bugs and made improvements to enhance the customer experience for you.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران