دانلود ــ ابزارها EOBD Facile

دسته بندی:

EOBD Facile – OBD reader Car Diagnostic for elm 3.29.0752 اطلاع از وضعیت خودرو با استفاده از گوشی هوشمند نسخه خریداری شده و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان اپلیکیشن برتری

وقتی که کامپیوتر ها در حال رسیدن به تولید انبوه بودند و قرار بود برای مصارف اداری استفاده شوند،‌ کسی تصور آن را هم نمی کرد که روزی کامپیوتر ها در تمامی وسایل و ابزار های ما وارد شوند. امروزه کامپیوتر ها دیگر وسایلی صرفا برای انجام محاسبات و کار های مهندسی نیستند. انواع و اقسام استفاده از کامپیوتر ها را امروز می توانیم ببینم. گوشی های هوشمند، ساعت ها و مچ بند های هوشمند، تلویزیون های هوشمند و … همگی نمونه هایی از ورود کامپیوتر ها به تمام جنبه های زندگی ما هستند. یکی از جالبترین این کاربرد ها، استفاده از کامپیوتر ها در صنعت خودرو سازی است. امروزه ما کامپیوتر هایی داریم که مخصوص خودرو ها طراحی شده و به عنوان هسته مرکزی پردازش خودرو ها به کار گرفته می شوند. نمونه های بسیار پیشرفته این نوع کامپیوتر ها را می توانیم در خودرو های بدون نیاز به راننده مشاهده کنیم. در بسیاری از خودرو ها نیز کامپیوتر های بسیار کوچکی وجود دارد که کار بررسی و کنترل سنسور ها را انجام می دهند. این کامپیوتر ها معمولا یک پورت خروجی دارند که هنگام بروز مشکل در خودرو می توان با استفاده از این پورت خودرو را به یک کامپیوتر متصل کرده و تمام اطلاعات آن را دریافت کرد. خبر خوش این که،‌ اگر خودرو شما دارای پورت OBD است می توانید بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه، گوشی هوشمند خود را به خودرو متصل کرده و مشکل خودرو را با آن تشخیص دهید. اپلیکیشنی که امروز معرفی می کنیم، برای انجام این کار طراحی شده است. EOBD Facile – OBD reader Car Diagnostic for elm327 عنوان یک اپلیکیشن برای عیب یابی خودرو از طریق گوشی هوشمند، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Outils OBD Facile توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. برای این که از خودرو های پشتیبانی شده توسط این برنامه مطلع شوید،‌ می توانید به به آدرس outilsobdfacile.com مراجعه کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه EOBD Facile – OBD reader Car Diagnostic for elm327 اندروید :

  • نمایش کد خطا های به وجود آمده در موتور و سیستم انتقال خودرو به همراه معنی هر یک از کد ها (بیش از 11000 کد)
  • حذف کد های خطای OBD2
  • پاک کردن MIL (Malfunction Indicator Light) برای خاموش کردن چراغ هشدار موتور
  • نمایش کد های خطای اختصاصی سازنده ها :‌ Renault, Peugeot, Citroen, Opel, BMW, Ford, Audi, Volkswagen, Skoda, Fiat, Alfa Romeo, Mercedes, GM, Chevrolet, Pontiac و ….
  • نمایش لحظه ای وضعیت سنسور های خودرو و امکان ثبت فایلی از گزارش ها (بسته به نوع خودرو)

اپلیکیشن EOBD Facile – OBD reader Car Diagnostic for elm327 یک برنامه عالی و بسیار کاربردی است که می تواند به شما در پیدا کردن سریع خطا های خودرو کمک کند. EOBD Facile با بیش از 1.000.000 دانلود در گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.29.0752

    • - Raport are now available from home screen
    • - Add data for Fiat, Alfa Romeo
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران