نسخه جدید و کامل All-in-one Calculator

دسته بندی:

All-in-one Calculator [Ad-free] v2.0.1 – انجام انواع محاسبات با استفاده از یک برنامه جامع در اندروید نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 3.99 دلار تقدیم شما

یکی از اولین نرم افزار هایی که روی گوشی های هوشمند و حتی گوشی های کلاسیک نصب شد، ماشین حساب بود. ماشین حساب ها از جمله پراستفاده ترین ابزار های الکترونیکی در ۵۰ سال گذشته بوده اند و انواع مختلفی از آن ها برای کاربری های متفاوت در طول این سال ها از سوی سازندگان مختلف ارائه شده است. از جمله پر طرفدار ترین و پر استفاده ترین نوع ماشین حساب ها می توان به ماشین حسابهای ساده و ماشین حساب های مهندسی اشاره کرد. ماشین حساب های ساده ماشین حساب هایی هستند که توانایی انجام محاسبات با چهار عمل اصلی را دارند و به آن ها ماشین حساب های عمومی گفته می شود. ماشین حساب های مهندسی و علمی هم ماشین حساب هایی هستند که برای انجام محاسبات پیچیده تر با پشتیبانی از توابع ریاضی و ابزار های محاسباتی برای رشته های مهندسی ساخته می شوند. همین تنوعی که در ماشین حساب های فیزیکی وجود دارد را می توانیم در ماشین حساب های مجازی گوشی های هوشمند مشاهده کنیم. البته حالا روی اغلب گوشی های هوشمند به صورت پیش فرض یک نرم افزار ماشین حساب نصب می شود که برای محاسبات ساده کارایی لازم را دارد اما برای محاسبات پیچیده نیاز به نصب یک ماشین حساب پیشرفته است که امروز با نمونه ای عالی از آن در خدمت شما هستیم. All-in-one Calculator [Ad-free] عنوان یک ماشین حساب چندکاره با قابلیت انجام انواع محاسبات مورد نیاز کاربران، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Everyday Calculation Apps توسعه و با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این ماشین حساب در حالت عادی یک ماشین حساب ساده است که از طریق منوی برنامه میتوان قابلیت های پیشرفته آن دسترسی داشت و ابزار های محاسباتی های مختلف را فعال نمود. برای مثال می توان ماشین حساب مهندسی را فعال کرد و با استفاده از توابع مثلثاتی لگاریتم، تواندهی، فاکتوریل و توابع دیگر محاسبات خود را به انجام رساند. در قسمت های دیگر این برنامه می توان به محاسبه گر هایی مثل محاسبه گر مالی، برای محاسبه میزان بازپرداخت وام، تبدیل ارزها به یکدیگر و …. دسترسی داشت. محاسبه گر های کاربردی مثل زمان، ساعت، قیمت و دیگر محاسبه گر ها نیز در دسترس کاربر قرار دارد. حتی محاسبات تخصصی مثل محاسبه زاویه مناسب، محاسبه تعداد آجر و محاسبه بتن نیز در این برنامه تعبیه شده است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه All-in-one Calculator [Ad-free] اندروید:

  • رابط کاربری زیبا با حالت تاریک
  • شامل یک ماشین حساب مهندسی با پشتیبانی از انواع توابع ریاضی
  • پشتیبانی از محاسبات مالی و محاسبه وام، میزان بازپرداخت سود و غیره
  • قابلیت تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر
  • محاسبه گر های عمومی مثل محاسبه گر زمان، ساعت، قیمت و غیره
  • قابلیت انجام محاسبات به صورت کسری
  • محاسبه آسان درصدها
  • محاسبه گر های مناسب برای کارهای ساختمانی مثل محاسبه گر زاویه مناسب، محاسبه بتن و محاسبه تعداد آجر

اپلیکیشن All-in-one Calculator [Ad-free] محاسبه گری چند کاره با قابلیت های متنوع است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.0.1

    • Minor improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

نسخه جدید و آخر HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران