دانلود برنامه ــ ابزارها Gesture Control

دسته بندی:

[Gesture Control – Next level navigation v1.3.3.6 [Unlocked – اپلیکیشن ناوبری پیشرفته گوشی اندروید نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمامی امکانات برای اولین بار در ایران

یکی از مهم ترین قابلیت هایی گنجانده شده در لانچر های اندرویدی که به تازگی شاهد گسترش آن در نسخه های مختلف این نوع از اپ ها هستیم، میانبر های مختلف بر اساس لمس نمایشگر می باشد که توانایی های کاربر را در مدیریت اسمارت فون بسیار افزایش داده و باعث می شود به هر چیزی سریعا دسترسی پیدا کرد؛ حتی اگر شما نیز جزو کاربران دائمی سایت اپلیکیشن برتر باشید بی شک با چندین نسخه از برنامه های میانبر های لمسی آشنایی دارید که سعی کرده ایم بهترین آن ها را در اختیارتان قرار دهیم. اما در این پست قصد داریم شما را با سطحی بالاتر از سیستمی ناوبری گوشی های اندرویدی آشنا سازیم! Gesture Control – Next level navigation Full Unlocked عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای ناوبری پیشرفته مخصوص دستگاه های اندرویدی می باشد که توسط Conena توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که خود نیز شاید با توجه به توضیحات متوجه آن شده باشید، کار اصلی این استارت اپ ناوبری دیوایس بر پایه میانبر های حرکتی است ؛ به گونه ای که تنها کافیست هر اکشن خاص را به دستوری دلخواه اختصاص دهید و پس از آن دستور مد نظر خود را با سرعتی بسیار بالا اجرا کنید. یکی از بزرگ ترین وجه تمایز های جسچر کنترل با بسیاری از برنامه های مشابه خود اکشن های مختلف و گسترده اش می باشد که بخش عظیمی از نیاز های کاربران را به راحتی هر چه تمام تر در بر می گیرد. از اجرای برنامه های اخیر گرفته تا کنترل روشنایی صفحه نمایش و کمک از دستیار هوشمند گوگل، همه و همه در اختیار شماست. علاوه بر این محیط کاربری بسیار ساده موجود شما را از هر گونه سردرگمی دور کرده و باعث می شود به راحتی هر چه تمام تر و بدون نیاز به دانش خاصی یک ناوبری جدید را تجربه کنید.

اپلیکیشن Gesture Control – Next level navigation با برخورداری از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه ناوبری دستگاه های هوشمند اندرویدی توانسته است با هزاران دانلود امتیاز 3.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست اورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده و کامل آن را از سرور های پر سرعت و قدرتمند سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.3.3.6

    • Due to changes in Android 11 it is there no longer possible to hide the navigation bar without root access.
    • Changes:
    • - Translations updated
    • - General fixes and improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران