دانلود آخرین نسخه ــ اکشن MicroSmash

دسته بندی:

Micro Smash v0.112 Mod – بازی اکشن – تفننی و هیجان انگیز “نابودگر کوچک” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (مهارت بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Micro Smash – نابودگر کوچک عنوانی از یک بازی مینیمالیستی و فانتزی در سبک اکشن است که به شکل رایگان از سوی استودیوی GAMEBA STUDIO LIMITED عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر به عنوان اولین وب سایت ایرانی این بازی در سطح وب شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های آرکید و تفننی را دعوت می کند تا این بازی زیبا و جالب را از اپلیکیشن برتر دانلود کنید و ساعت ها سرگرم شوید. بازی Micro Smash ماهیتی فانتزی و ساده دارد اما گیم پلی روان و پر زد و خورد آن باعث می شود تا این بازی از حالت ساده و آرام درآمده و به یک عنوان اکشن و مهیج شباهت پیدا کند. سبک و روند بازی چیز جدیدی نیست و بارها در بازی های معروف دیگری همچون Archero شاهد این سبک از بازی ها بوده ایم. برخلاف این نوع بازی ها، توسعه دهندگان بازی Micro Smash تلاش کردند تا با ارائه یک گیم پلی نسبتاً متفاوت تر با طراحی ها و مدل سازی های سه بعدی، این بازی را کمی منحصر به فرد تر کنند. همچنین در بخش داستانی بازی هم سعی شده تا یک ماجرای تقریباً متفاوت به نمایش گذاشته شود تا بازیکنان با یک بازی نسبتاً متنوع رو به رو باشند. با اپلیکیشن برتر در معرفی این بازی ساده اما سرگرم کننده همراه باشید.

Micro Smash شما را نه در جایگاه یک قهرمان افسانه ای و کلیشه ای، بلکه در جایگاه چیزی قرار می دهد که احتمالاً مثل آن را قبلاً در بازی های مشابه ندیده بودید. در Micro Smash شما قرار است در نقش میکروب های کوچک که البته شکل و شمایل متفاوتی نسبت به آن چیزی که انتظار دارید دارند باشید! سازنده بازی گفته در Micro Smash بازیکنان می توانند از دیدگاه یک میکروب در دنیایی به نام Micro World بازی را دنبال کنند. اگرچه که روند بازی و گیم پلی آن با محتوای داستانی ارتباط خیلی صحیحی ندارد اما به هر حال این خط داستانی است که سازندگان برای این بازی در نظر گرفته اند. شما می توانید در نقش انواع میکروب ها بازی را دنبال کنید و از سلاح ها و تجهیزات گوناگون برای نابود کردن دشمنان که البته انتخاب آن ها نیز خیلی منطقی به نظر نمی رسد استفاده کنید. روند بازی کاملاً خطی است و خبری از اتفاقات داستانی و ماجراجویانه در بازی نیست و به همین خاطر باید گفت که Micro Smash صرفاً یک اکشن – آرکید تفننی برای گذراندن اوقات فراغت است. نحوه انجام بازی هم با الگوبرداری از عناوین مشابه در همین سبک طراحی شده است. شما با حرکت دادن گیم پد مجازی تعبیه شده در سمت چپ تصویر می توانید شخصیت بازی را حرکت داده و به اطراف تکان دهید تا با این کار او را به سمت دشمنان نزدیک کنید و یا از شلیک های دشمنان جاخالی دهید. مثل هر بازی مشابه دیگر، در Micro Smash نیز می توانید تاکتیک های خاصی را دنبال کرده و با پول ها و امتیازات به دست آمده اقدام به ارتقاء شخصیت ها کنید. در مجموع باید گفت که بازی نابودگر کوچک یک عنوان تفننی است که می تواند شما را در اوقات فراغت سرگرم کند. برای آشنایی کامل با روند و ماهیت بازی توصیه می شود نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی بی اندازید و سپس در صورتی که مایل به دریافت بازی بودید، آخرین نسخه آن را از بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر به صورت معمولی یا مود دانلود نمایید.

توجه : در نسخه مود بازی هنگام باز کردن مهارت ها؛ مصرفی وجود ندارد.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.gamebastudio.microsmash را در Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.



  • تغییرات نسخه 0.112

    • - New character vfx added
    • - Update map
    • - Sfx update
    • - Tutorial flow optimization
    • - Bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران