جدیدترین نسخه Slay the Spire

دسته بندی:

Slay the Spire v2.2.8 – بازی کارتی چالش برانگیز “برج مرگبار” برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 9.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Slay the Spire – برج مرگبار سومین بازی رسمی از استودیوی آمریکایی Humble Games سازنده بازی محبوب Crying Suns برای دستگاه های اندرویدی است. این استودیو صرفاً روی ساخت بازی های پرمیوم و پولی فعالیت دارد و تا کنون همه پروژه های منتشر شده توسط Humble Games بازی های پولی با قیمت های نسبتاً زیاد بوده اند. بازی Slay the Spire اولین بازی این مجموعه در سال 2021 است که با قیمت 9.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسیده و برای فروش عرضه شده است. اپلیکیشن برتر مثل همیشه و بعد از تست و بررسی های لازم آخرین نسخه این بازی را به صورت خریداری شده و کامل تدارک دیده و آن را برای دانلود به شکل رایگان فراهم آورده است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و به صورت مستقیم این بازی را از سرورهای سریع سایت دانلود کنید و آن را روی دستگاه اندرویدی تان به صورت کاملاً رایگان نصب کنید و لذت ببرید. بازی Slay the Spire یک عنوان کاملاً کارتی است که در کنار ویژگی های استاندارد همه بازی های سبک کارتی، خصوصیت های انحصاری جالبی دارد که باعث شده تا این بازی به نوبه خود جزو برترین بازی های کارتی حال حاضر برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی باشد. پس اگر از دوست داران و علاقه مندان به بازی های کارتی هستید، این بازی را از دست ندهید و در ادامه با ما در معرفی نسخه نهایی و خریداری شده این بازی همراه باشید.

در بازی Slay the Spire داستان در رابطه با یک قهرمان افسانه ای است. شما در نقش این قهرمان، مأموریتی مهم دارید و آن هم حمله به قلب دشمن و نابود کردن آن ها است چرا که آن ها در حال آماده شدن برای حمله و نابود کردن سرزمین های انسان ها هستند. مقر اصلی دشمن در یک برج بلند و مخروطی شکل است که Spire نام دارد. هدف شما این است که به این برج نفوذ کرده و موجودات و هیولاهایی که در این برج وجود دارند را یکی پس از دیگری از بین ببرید و به طبقات بالاتر بروید تا در نهایت بتوانید به رئیس اصلی برسید و با نابود کردن او، این برج را از بین ببرید و تهدید علیه بشریت را خنثی کنید. سبک بازی کاملاً کارتی است و گیم پلی آن مثل همه بازی های مشابه به شکل نوبتی دنبال می شود. در شروع هر مرحله از بازی Slay the Spire ، شما در مقابل یک یا تعدادی دشمن قرار می گیرید و باید با ترکیب و مدیریت کارت هایی که در اختیار دارید و کارت ها و آیتم هایی که در طول مأموریت های خود در این برج به دست می آورید، یک دسته کارت برای حمله یا دفاع بسازید. با توجه به مقدار انرژی که در هر نوبت خواهید داشت می توانید از کارت های گوناگون استفاده کنید. این به تاکتیک و استراتژی های شما بستگی دارد که چطور و از چه کارت هایی برای مقابله با دشمنان استفاده کنید. در ابتدا شاید مراحل اولیه زیاد سخت و چالش برانگیز نباشند اما دقت کنید که هر چه بیشتر در بازی پیش بروید درجه سختی بازی نیز بیشتر می شود و نیاز به تاکتیک های بیشتری خواهد بود. بازی Slay the Spire با طراحی های جالب و افکت های بصری زیبا می تواند علاقه مندان به سبک کارتی را به خوبی سرگرم کند. این بازی تا به این لحظه و پس از تنها کمتر از یک ماه از انتشار، موفق شده تا 50 هزار دانلود (خرید) در گوگل پلی به نام خود به ثبت برساند. برای دریافت آخرین نسخه خریداری شده و کامل بازی کافیست از لینک های دانلود موجود در دانلودباکس اپلیکیشن برتر اقدام کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با بازی نیز می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را ببینید تا به خوبی با سبک و سیاق بازی آشنا شوید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.humble.SlayTheSpire را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.2.8

    • Fix cards to be more visible when dragged.
    • Fix for crashes at startup on some devices.
    • Fix for random crash during gameplay.
    • Game icon fixed on some devices.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران