نسخه جدید و آخر Snoopy Pop برای اندروید

دسته بندی:

Snoopy Pop – Free Match, Blast & Pop Bubble Game بازی پازل فوق العاده زیبا و دوست داشتنی از Jam City, Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب Snoopy Pop – Free Match, Blast & Pop Bubble Game برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی پازلی جالب در سبک پرتابی با گرافیکی رنگارنگ و حضور شخصیت های معروف از سری کارتون های بادام زمینی ها همچون اسنوپی، فرانکلین اسکونجر، لینوس و چارلی براون را تجربه کنید! زمان آن رسیده است که حباب ها را بترکانید و ببینید گروه بادام زمینی چه سورپرایزهایی برای شما دارند! رِد بارون خبیث، وود استاک و دیگر پرنده ها را بین حباب ها زندانی کرده و اکنون شما می بایست به اسنوپی کمک کنید تا با ترکاندن حباب ها این پرنده های بیچاره را نجات دهد! صدها مرحله مختلف و متنوع در بازی وجود دارد که می توانید ان ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و یکی از زیباترین بازیهای پازلی اندروید را تجربه کنید! بازی شما در 6 مکان مختلف از جمله حیاط خلوت چارلی براون و باجه روانکاوی لوسی صورت می پذیرد و انواع حالت های مختلف به شما امکان سرگرم شدن را می دهند! اگر از علاقه مندان و عاشقان بازیهای پازلی اندروید هستید به هیچ وجه Snoopy Pop – Free Match, Blast & Pop Bubble Game را از دست ندهید!

بازی Snoopy Pop – Free Match, Blast & Pop Bubble Game تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی دوست داشتنی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود بکنید! همانند همیشه هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده اند.



  • تغییرات نسخه 1.62.001

    • Patty managed to convince Pigpen to help her on the greenhouse fields nearby. Of course he enjoys playing with dirt! So tag along and come into the new World, Green Thumb! (Coming soon!)
    • Bug Fixes and Improvements

ویژگی های مودها

  • مود
    • 1 - لایو نامحدود
    • 2 - سکه نامحدود
    • 3 - بوستر نامحدود


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران