دانلود ــ شبیه سازی Business Deluxe

دسته بندی:

Big Business Deluxe v3.10.1 Mod – بازی شبیه سازی کسب و کار بزرگ مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای بدون مشکل

Big Business Deluxe – کسب و کار بزرگ و باشکوه عنوان یک بازی در سبک شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Game Insight برای دستگاه های اندروید ساخته و منتشر شده است. استودیو بازی سازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی های موفق دیگری را برای گیمر ها ارائه کرده و کارنامه خوبی دارد. Big Business Deluxe هم یکی دیگر از بازی های با کیفیت و خوش ساخت این استودیو بازی است که توانسته با بیش از 1.000.000 نصب توجه بسیاری از گیمر ها در سراسر جهان را به خود جلب کند. بنابراین اگر قصد دارید بازی جدیدی را امتحان کنید Big Business Deluxe می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. از لحاظ گیم پلی این بازی مکانیزم ساده ای دارد و از یک خط داستانی پیروی می کند. پولدار شدن آرزوی هر کسی است و حتماً شما هم به آن فکر کرده اید. Big Business Deluxe این امکان را فراهم می کند تا این آرزو را به واقعیت تبدیل کنید! در این بازی می توانید یک شهر بزرگ و مدرن بسازید و به رشد و توسعه کسب و کار تان بپردازید و با سرمایه گذاری در آن حساب های لاکچری و میلیون دلاری داشته باشید. البته این کار ساده نخواهد بود و مانند هر کارآفرین مشهوری در میان مسیر به دست انداز هایی برخورد خواهید کرد. راه اندازی کسب و کار آسان است اما چالش اصلی این است که بتوانید کسب و کار تان را در شرایط سخت حفظ کنید و آن را به یک کسب و کار موفق و سودآور تبدیل کنید.

برای موفق شدن در بازی Big Business Deluxe باید کارخانه های خود را بسازید و محصولات مختلف تولید کنید و راز مدیریت مؤثر و کارآمد را یاد بگیرید تا تشکیلات اقتصادی خوبی داشته باشید. مهارت های اقتصادی بیاموزید و از آنها استفاده کنید و تاکتیک های استراتژیک کسب و کار را به کار ببرید تا بتوانید همیشه از رقبای خود یک قدم جلو تر باشید و سهم بزرگتری از بازار را نصیب خود کنید و حرف اول را در جهان بزنید. اما در راه شهرت و ثروت تان نباید مردم را فراموش کنید. شهر خود را گسترش دهید و با دریافت درآمد از کارخانه ها و محصولات و تشکیلات اقتصادی تان زمین و کارخانه های بزرگ تر خریداری کنید تا برای مردم شغل ایجاد کنید و شهر سازی کنید و در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید. روی هم رفته این بازی دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی است اما مهمترین ویژگی های کلیدی این بازی شامل: حالت آفلاین بدون نیاز به اینترنت که به شما اجازه می دهد در مترو، در هواپیما، در جاده، و مکان هایی که به اینترنت دسترسی ندارید هم سرگرم شوید. اتمسفر واقع گرایانه که این بازی را از هر بازی دیگری متمایز می کند. مانند دنیای واقعی همه چیز دائماً‌ در حال تغییر است و حتی زمانی که از بازی خارج می شوید کارمندان و کارگران و کارخانه ها به کار خود ادامه می دهند و زندگی شهر همیشه در جریان است. امکان بازی کردن با دوستان و شرکت در کوئست ها و دریافت جوایز. گرافیک خارق العاده و اچ دی و طراحی هنری منحصر به فرد. کنترل های آسان و رابط کاربری بی نظیر. و همچنین بسیاری ویژگی ها و امکانات بی حد و حصر که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد می باشد. Big Business Deluxe امتیاز خوب 4.9 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان به همراه نسخه مود شده اش در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از آن لذت ببرید. میز ریاست منتظر تان است و به یاد داشته باشید که تنها محدودیت میزان جاه طلبی شماست!

توجه : فرمت فایل نصبی اصلی بازی به صورت باندل و apks است – فایل فشرده دانلودی از اپلیکیشن برتر را استخراج و با برنامه مدیر فایل زد ارشیور روی فایل apks بزنید تا نصب گردد.



  • تغییرات نسخه 3.10.1

    • • Dear mayor! Life is constantly pulsing through your city. The game offers unforgettable adventures as well as tons of presents and surprises. Construct unique buildings, make your citizens happy, play with friends, and keep expanding your successful business!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران