دانلود نسخه جدید WSJ

دسته بندی:

The Wall Street Journal v4.32.0.7 دسترسی آسان و سریع به مطالب وبسایت و مجله وال استریت ژورنال در دستگاه های اندرویدی نسخه اشتراکی برنامه با دسترسی به همه قابلیت ها بدون محدودیت زمانی

روزنامه وال استریپ ژورنال یکی از بزرگترین و پر تیراژ ترین روزنامه های اقتصادی در جهان است که به موضوعات مربوط به بورس، اخبار مالی، اقتصادی و … می پردازد. دفتر مرکزی این روزنامه در خیابان معروف وال استریت در نیویورک قرار دارد. خیابان وال استریت مهم ترین مراکز مالی و بورس جهان از جمله بازار بورس نیویورک، بازار بورس نزدک و …. را در خود دارد و نام این روزنامه هم به دلیل پوشش اخبار مراکز موجود در این خیابان، وال استریت ژورنال (به معنی گزارش وال استریت) انتخاب شده است. این روزنامه از سال 1889 چاپ می شود و از آن به عنوان مورد اعتماد ترین منبع اخبار مالی در سراسر جهان یاد می کنند. البته این روزنامه به غیر از نسخه آمریکایی، نسخه های اروپایی و آسیایی نیز دارد. موضوعات این روزنامه تنها محدود به اخبار و تحلیل های مالی نیست و موضوعاتی مثل سیاست، سبک زندگی، اخبار جهان و … را نیز شامل می شود. با آغاز دنیای کامپیوتر های شخصی و دسترسی به وب، این روزنامه نیز مانند بسیاری دیگر از نشریات با سابقه وبسایت خود را برای ارائه سریعتر اخبار به مخاطبین آغاز کرد. با توجه به همگانی شدن گوشی های هوشمند و تبلت ها،‌ وال استریت ژورنال، تصمیم به ارائه اپلیکیشن اختصاصی خود برای سیستم عامل های همراه گرفت که امروز با اپلیکیشن اندرویدی این نشریه در خدمت شما هستیم. The Wall Street Journal: Business & Market News عنوان اپلیکیشن رسمی روزنامه وال استریت ژورنال، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Dow Jones & Company, Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به معتبر ترین اخبار مالی و اقتصادی جهان در سریعترین زمان ممکن روی گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید. می توانید موضوعات دلخواه خود مثل سیاست، اقتصاد و …. را در تنظیمات این برنامه انتخاب کنید، تا تنها نوتیفیکیشن های اخبار مهم موجود در این دسته بندی ها برای شما نمایش داده شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه The Wall Street Journal: Business & Market News اندروید :

  • دسترسی به مطالب وبسایت و مجله وال استریت ژورنال
  • امکان انتخاب نسخه های مختلف وال استریت ژونال (آسیا، اروپا و …)
  • دسترسی نامحدود به گستره وسیعی از اخبار و مقالات در موضوعات متنوع
  • اخبار قابل اعتماد و دقیق از بازار های مالی و اقتصاد جهانی
  • قسمت “باید بدانید” که با مهم ترین اخبار انتخابی پر می شود.
  • قابلیت ذخیره و اشتراک گذاری مقاله ها
  • امکان مطالعه آفلاین مقالات
  • دارای نوتیفیکیشن هایی برای اعلام مهم ترین اخبار و اخبار فوری

اپلیکیشن The Wall Street Journal: Business & Market News با بیش از 1.000.000 دانلود در گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اشتراکی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 4.32.0.7

    • Performance and stability improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران