نسخه جدید و آخر Alarm Clock برای اندروید

دسته بندی:

Alarm Clock v2.9.10 – اپلیکیشن ساعت زنگ دار ساده و کاربردی مخصوص دستگاه های اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 10.99 دلار تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن برتر

Alarm Clock عنوان یک ساعت زنگ دار ساده، کاربردی و در عین حال هوشمند می باشد که توسط MacroPinch توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. ساعت های زنگ دار نقش مهمی را در زندگی تمامی ما انسان ها ایفا می کنند. آن ها به ما کمک می کنند که در زمان مشخصی از خواب بیدار شده و یا اینکه بدون هیچ گونه مشکلی در زمان دقیق به قرار های ملاقتمان برسیم. با این وجود استفاده از ساعت های زنگ دار فیزیکی بسیار کم شده است و هر کسی از گوشی هوشمند اش به عنوان یک آلارم کلاک استفاده می کند. استفاده زیاد کاربران اسمارت فون ها از این ویژگی باعث شده است که توسعه دهندگان نیز دست به کار شده و نرم افزار های گوناگونی را معرفی سازند. ما در وب سایت اپلیکیشن برتر به طور مستمر تلاش می کنیم که با تست و اجرای این اپ های هوشمند کارایی آن ها را تایید کرده و بهترین شان را در اختیار شما کاربران ایرانی قرار دهیم. بی شک یکی از ساعت های زنگ داری که مورد تایید تیم اپلیکیشن برتر است Alarm Clock می باشد که در عین سادگی دارای امکانات و ویژگی های کاربردی متنوعی می باشد.

Alarm Clock آلارم کلاک ساعت زنگ داری ساده با الگوریتمی اختصاصی

یکی از مهم ترین ویژگی های Alarm Clock که آن را نسبت به سایر ساعت های زنگ دار موجود در مارکت اندروید متمایز می کند الگوریتم هوشمند و اختصاصی آن است. شاید پس از نصب و مشاهده این برنامه متوجه چیزی نشوید اما باید بدانید آلارم های تعیین شده با تغییر منطقه زمانی شما تغییر خواهند کرد!

به عنوان مثال تصور کنید که برای یک سفر کاری به یک کشور دیگر رفته اید؛ دیگر نرم افزار ها این تغییرات را متوجه نخواهند شد، اما برنامه فوق با بررسی های خاص خود این تغییر را شناسایی کرده و متناسب با اختلاف زمانی ساعت ها نسبت به کشور مبدا، زمان آلارم را نیز تغییر می دهد. از طرفی برای ایجاد آلارم های گوناگون با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید و قادر خواهید بود که بیش از صد هشدار متنوع و گوناگون را با زمان های خاص و تنظیمات مختلف شان ایجاد نمایید.

محافظ صفحه نمایش خاص و زیبا

اگر نگاهی به تنظیمات Alarm Clock بیندازید متوجه چهار حالت مختلف از ساعت های گوناگون خواهید شد. ساعت هایی که طراحی خاصی داشته و اعداد و فونت های شان به قدری بزرگ در نظر گرفته شده اند که هیچ گاه دچار اشتباه نمی شوید. با این وجود، این نرم افزار نه تنها به بیداری شما از خواب کمک می کند بلکه به عنوان یک محافظ صفحه نمایش نیز عمل خواهد کرد.

بدین منظور پس از تنظیم آلارم تنها کافی است، صفحه نمایش اسمارت فون خود را قفل نکرده و گوشی خود را در کنارتان قرار دهید. در این هنگام گزینه های اضافی موجود بر روی صفحه حذف شده و تنها ساعت و تاریخ روز نمایش داده می شود.علاوه بر این این محافظ صفحه نمایش به گونه ای طراحی شده که بخش زیادی از آن را پیکسل های سیاه تشکیل می دهد و دارندگان صفحات امولد می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

امکاناتی متنوع در محیطی بسیار ساده

یکی از دلایل حمایت بالای کاربران از این ساعت زنگ دار محیط ساده اش می باشد. گرچه این سادگی گویای امکانات کم آن نیست و تنها در نگاه اولیه متوجه قابلیت هایش خواهید شد. برای متوقف کردن سریع آلارم می توانید دکمه های تنظیم کننده حجم صدا و یا دکمه پاور را به عنوان میانبر انتخاب کرده و با فعال شدن آلارم تنها با فشار دادن یک کلید صدای پخش شده را متوقف سازید. اگر خواب عمیقی دارید و یا در حین انجام کاری آلارم Alarm Clock فعال شود پس از گذشت یک دقیقه صدا متوقف شده و لیستی از هشدار های از دست رفته روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد. علاوه بر این مشخص کردن فرمت نمایش زمان تنها به شما و خواسته های تان بستگی دارد و می توانید آن را با توجه به نیاز های خود در قالب 12 یا 24 ساعته به نمایش بگذارید.

اگر از هشدار های ایجاد شده برای یادآوری فعالیت های خاص روزانه استفاده می کنید، می توانید متن های مختلفی را به هر آلارم اختصاص دهید تا با فعال شدن هشدار آن متن نیز روی ال سی دی به نمایش دراید. به طور پیش فرض چندین صدای متنوع در لیست رینگتون ها دیده می شود اما در صورت نیاز می توانید از صدا ها و یا موزیک های موجود در حافظه استفاده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Alarm Clock اندروید :

  • ساعت زنگ داری بسیار ساده و در عین حال کاربردی
  • 4 حالت مختلف برای نمایش ساعت های گوناگون
  • امکان استفاده از ساعت ها به عنوان محافظ صفحه نمایش
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در ایجاد آلارم های متنوع
  • الگوریتمی هوشمند برای شناسایی سریع تغییرات موقعیت زمانی
  • نمایش آلارم های از دست رفته
  • استفاده از کلید های تنظیم کننده صدا و یا پاور دستگاه برای متوقف کردن صدای هشدار
  • امکان استفاده از صدای دلخواه تان به عنوان صدای زنگ
  • تنظیماتی برای تکرار هشدار ها در روز های مختلف هفته
  • تایمر داخلی برای افزایش تمرکز حین انجام فعالیت های تان
  • افزودن متن ها و یا عناوین گوناگون به آلارم ها

اپلیکیشن Alarm Clock با مجموعه امکانات و قابلیت هایی گوناگون در زمینه تبدیل گوشی هوشمند به یک ساعت زنگ دار توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 10.99 دلاری در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.9.10

    • Fixed a rare bug where the alarms may not trigger on time
    • Fixed a bug where the alarms may get deleted
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Alarm Clock

نسخه جدید و آخر Alarm Clock

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران