دانلود نسخه جدید Maze Machina برای اندروید

دسته بندی:

Maze Machina v1.0.12 Mod – بازی استراتژیک جالب هزارتوی ماشینا اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Maze Machina – هزارتوی ماشینا نام یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی Arnold Rauers برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Arnold Rauers خالق بازی هایی مثل Gnomitaire و Miracle Merchant و چندین بازی شگفت انگیز دیگر است. این استودیو بازی سازی بیشتر روی بازی هایی تمرکز دارد که سینگل پلیر، کارتی، و نوبتی هستند. این المان ها در بازی Maze Machina هم وجود دارند و در حالی که این بازی از بازی های کارتی الهام گرفته است، در عین حال هیچ کارتی در آن وجود ندارد و به جای کارت ها شما با آیتم ها سر و کار دارید. در این بازی کنترل موشی را به عهده دارید که تلاش می کند از هزارتویی که در آن گرفتار شده بیرون بیاید. برای این کار، باید سعی کنید به سرعت کلید های هر مرحله را به دست بیاورید و نقطه خروج را پیدا کنید و وارد مرحله بعدی بشوید. در هر مرحله تعدادی دشمن رباتیک سد راه تان می شوند و شما باید با استفاده از آیتم هایی که در هر مرحله به دست می آورید آنها را نابود کنید. آیتم ها بسیار متنوع هستند و برای توضیح دادن ویژگی های آنها باید یک مطلب جداگانه نوشت، اما برخی از آنها شامل: خنجر،‌ شمشیر، مین، یخ، تیر و کمان، آیتم های حرکتی، و … می شوند. سیستم مبارزاتی Miracle Merchant متفاوت با تمام بازی هایی است که قبلاً دیده اید. برای مدت ها، بازی های ویدیویی همه چیز را به اعداد متصل کردند. عمر، نیرو، استقامت، قدرت حملاتی، قدرت دفاعی، و حتی زمان آزاد. اما Miracle Merchant اینگونه نیست. Miracle Merchant بیشتر به تأثیر اهمیت می دهد تا به عدد. با یک ضربه و با استفاده از یک آیتم تقریباً‌ هر شیء و یا موجودی از بین می رود. به این ترتیب، دیگر نیازی نیست تا در طول کمپین بازی کلی زحمت بکشید و خودتان را درگیر چیز های الکی کنید تا فقط یک سری اعداد را افزایش دهید که در بیشتر مواقع هم به کارتان نمی آیند. این مکانیزم، یعنی استفاده از آیتم ها، نیازمند دقت بالا و تصمیم گیری های استراتژیک است و به نوبه خودش یک پازل است. هرچند، پازل اصلی این بازی مکانیزم استقامت است.

در بازی Maze Machina با هر حرکت شما میزان استقامت کاهش پیدا می کند. اما زمانی که میزان استقامت کاهش پیدا کند، باید بتوانید غذا پیدا کنید تا دوباره استقامت خودتان را به دست بیاورید. چالش شما اینجاست که غذا ها سه مرحله به سه مرحله در اختیار تان قرار می گیرند. بنابراین، نه تنها باید بتوانید از یک مرحله خارج شوید، بلکه باید به فکر تعداد حرکت هایتان هم باشید و هیچ حرکتی را هدر ندهید. همچنین، به دلیل ماهیت پازلی بودن این بازی، هر مرحله از مرحله دیگر دشوار تر می شود و دشمنان آنها بیشتر می شود. روی هم رفته، گیم پلی بازی Maze Machina بسیار جذاب و سرگرم کننده است و جدید است و تازگی دارد، اما در عین حال بسیار دشوار است. بدون شک در این بازی قبل از پیروزی، بارها و بارها طعم تلخ شکست را تجربه خواهید کرد. اما مطمئناً این بازی از آن دسته از بازی هایی خواهد بود که آنقدر برایتان اعتیاد آور می شود که اگر صد بار هم در آن شکست بخورید، باز هم هزار بار به آن بر می گردید. بیش از ۲۰ آیتم متنوع در این بازی وجود دارد که بخش آموزشی بازی اصول ابتدایی برخی از آنها را به شما آموزش می دهد اما سر در آوردن از باقی آنها را به عهده خودتان می گذارد. Maze Machina دارای ۵ حالت مختلف است که هرکدام از آنها قوانین خاص خودشان را دارند و بسیار جالب هستند. این باعث می شود Maze Machina هیچوقت خسته کننده نباشد و همیشه بتوانید با قوانین جدیدی خودتان را به چالش بکشید. فضای گرافیکی بازی و صداگذاری ها خارق العاده هستند و تم مکانیکی در سرتاسر بازی به خوبی استفاده شده است، چه در موسیقی بک گراند و افکت های صوتی و چه در انیمیشن ها و افکت های بصری. کنترل ها هم بسیار آسان هستند و برای حرکت کردن تنها کافی است به سمت یکی از چهار جهت اصلی سوآیپ کنید تا موش و تمام چیز های دیگر، من جمله دشمنان، روی صفحه اصلی بازی به سمت همان جهت حرکت کنند. Maze Machina به شدت مورد توجه گیمر ها و منتقدان قرار گرفته و یک بازی محبوب است که توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد. از این رو، تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.0.12 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران