دانلود نسخه جدید و آخر Phantom Rose

دسته بندی:

Phantom Rose Scarlet v1.3.3 Mod – بازی کارتی دوست داشتنی روح و رز قرمز اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Phantom Rose Scarlet نام یک بازی در ژانر کارتی است که توسط استودیو بازی سازی Studio Maka برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. زمان زیادی طول نمی کشد که با مشاهده تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات این بازی متوجه شوید که Phantom Rose Scarlet یک بازی کارتی است. در این بازی شما به عنوان “Reina” نقش آفرینی می کنید. قبل از اینکه همه چیز تغییر کند، “Reina” یک خادم بود. زمانی که وارد بازی شوید، او در حال مرگ است و نفس های آخرش را می کشد. یک روح که در بازی “Phantom” نامیده می شود او را به این وضعیت دچار کرده است، اما این پایان ماجرا نیست. دقیقاً قبل از اینکه “Reina” از دنیا برود، به شکل اسرار آمیزی ناگهان یک زن ظاهر می شود. او به “Reina” کمک می کند که راهی برای برگرداندن زمان به عقب پیدا کند. حالا، بدون نگرانی از مرگ، “Reina” می تواند در عمارت ویران شده به دنبال خدمتکار های دیگر و اربابش بگردد. کل خط داستانی این بازی در همین چند سطر خلاصه می شود. اما گیم پلی بازی چیزی فراتر از چند سطر خلاصه شده است. وقتی که در ابتدا به مپ بازی نگاه می کنید، گیج کننده به نظر می رسد. اکثر اتاق هایی که قرار است وارد آنها شوید پنهان هستند، مگر اینکه اتاق بعدی ای باشند که شما باید به آنجا بروید. اما بعضی اتاق ها هم هستند که در تمام مپ برای شما مشخص هستند، مثل اتاق های کمپ و اتاق های خروج. همچنین، در طول بازی می توانید بعضی از آیتم ها را به دست بیاورید که بتوانید اتاق های خاصی را مشاهده کنید. اتاق ها متنوع هستند و می توانند اتاق هایی مثل اتاق خدمتکار، اتاق فروشگاه، اتاق گنجینه، اتاق رویداد های اتفاقی، یا اتاق هایی که در آنها روح و یا آیتم وجود دارد باشند. رفتن به اتاق روح اجتناب ناپذیر است. وارد شدن به این اتاق ها یعنی زمان مبارزه فرا رسیده است. سیستم مبارزاتی این بازی مانند سیستم مبارزاتی اکثر بازی های کارتی است. جایی که شما باید برای مبارزه کردن از کارت هایتان استفاده کنید. اما مکانیزم های به کار رفته در آنها کمی متفاوت با چیزی است که معمولاً در بازی های کارتی دیگر مشاهده می شود.

در بازی Phantom Rose Scarlet پس از استفاده از یک کارت، آن کارت برای شما حذف می شود. این ممکن است کمی ناامید کننده به نظر برسد. اما مطمئن باشید سیستم مبارزاتی Phantom Rose Scarlet به خوبی برای این بازی کار می کند و آن را به یک بازی یونیک تبدیل کرده است. نه تنها استفاده از کارت ها آسان است، بلکه شما می توانید به روش های مختلفی مثل استفاده از “Soul Rose” که پول بازی است و یا “Health” که همان عمرتان است اقدام به آنلاک کردن کارت های جدید کنید. نیازی به گفتن نیست که مورد دوم یک کار بسیار ریسکی است، اما به هر حال این گزینه هم برای شما در دسترس است. برای به دست آورد پول بازی باید روح ها را بکشید و برای به دست آوردن عمر می توانید در کمپ ها استراحت کنید و عمر تان را زیاد کنید. هر روح ویژگی ها و توانایی ها و باف های منحصر به فرد خودش را دارد که باعث می شود مجبور شوید در مبارزات تان از استراتژی های متفاوتی استفاده کنید. هرچند، یک سری روح های خاصی وجود دارند که به نوعی مینی باس هستند و تقریباً همه آنها مثل هم هستند. اگر به یک اتاق خدمتکار بروید با این باس ها مواجه می شوید. در صورتی که موفق شوید آنها را شکست دهید خدمتکار آزاد می شود و شما می توانید کارت اضافی، پول، آیتم، و به طور کلی پاداش دریافت کنید. اما در هر استیج باید با باس آن استیج که “Crowned Phantom” نامیده می شود مبارزه کنید. با شکست دادن این باس ها هم پاداش های زیادی دریافت خواهید کرد که شامل کارت های اضافی، آیتم، و پول می شوند. ضمن اینکه با شکست دادن این باس ها می توانید آمار یکی از قدرت های خودتان را هم به انتخاب خودتان افزایش دهید. در مجموع، علی رغم اینکه به قول خودمانی این بازی دنگ و فنگ های زیادی دارد، در هر دور از بازی بهتر می شوید و قلق بازی دست تان می آید. همچنین با افزایش آمار قدرت هایتان و به دست آوردن اکس پی و افزایش لول، توانایی بیشتری برای دور های بعدی بازی به دست می آورید. Phantom Rose Scarlet امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده اش را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.3.3

    • Thank you for enjoying Phantom Rose! 1.3.3 is a small patch fixing bugs found
    • # Changes
    • - player can tap to dismiss card description if it blocks the UI during gameplay
    • # Fixes
    • - Risky mode not working in custom game fixed
    • - visual bug with breaker card when hp is full fixed
    • - visual bug with Lucia's hp bar fixed
    • - crystal pierce's sound effect bug fixed
    • - bug that may push player beyond last level of adventure fixed
    • - rare music bug that may occur at the intro cutscene fixed
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران