دانلود نسخه جدید Balance

دسته بندی:

Balance: Meditation & Sleep v0.10.0 – اپلیکیشن مراقبه و مدیتیشن پیشرفته اندروید نسخه اشتراکی و کامل برنامه به ارزش 11.99 دلار برای اولین بار در ایران

Balance: Meditation & Sleep عنوان یک اپلیکیشن مراقبه و مدیتیشن پیشرفته می باشد که توسط Elevate Labs توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. زندگی هر کسی سرشار از فراز و نشیب هایی است که گاها باعث کلافگی و سردرگمی می شوند. هیچ چیزی همانند این دو احساس نمی تواند انرژی ما را برای تلاش هایی مضاعف از ما بگیرد. هنگام مواجهه با اتفاقات نا گوار، کاهش سطح تمرکز و عدم توانایی تصمیم گیری درست جزو مشکلاتی هستند که ما با آن ها رو به رو می شویم. برای رسیدن به توانایی بالا در این زمینه ابتدا باید روح خود را تقویت کنید و ذهن تان را به گونه ای برنامه ریزی نمایید که در هر شرایطی بهترین تصمیم را بگیرید. مدیتیشن بهترین و موثر ترین روش برای داشتن روح و جسمی آرام است. روش های مختلف برای آشنایی با متد های مراقبه و مدیتیشن وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از نرم افزار های اندرویدی است. بدون شک Balance: Meditation & Sleep جزو بهترین استارت اپ ها در این زمینه می باشد. بالانس به شما عزیزان کمک می کند که بدون هیچ گونه دانشی به مدیتیشن پرداخته و توانایی های درونی تان را تقویت کنید.

تجربه مراقبه ای شخصی به وسیله Balance: Meditation & Sleep

از مهم ترین امکانات و نقاط قوت Balance: Meditation & Sleep که باعث محبوبیت اش شده است، ساخت برنامه های مدیتیشن و مراقبه شخصی می باشد. پس از نصب و با اولین ورود به محیط این برنامه اندروید ، ابتدا نام شما پرسیده می شود. پس از وارد کردن نام خود باید به چند سوال بسیار ساده پاسخ بدهید؛ سوالاتی که کمک می کنند بهترین برنامه مدیتیشن برای شما ساخته و در اختیار تان قرار داده شود. پس از پاسخ گویی به سوالات، برنامه اختصاصی مراقبه شما ساخته شده و می توانید متناسب با خواسته های تان، توانایی خود را تقویت سازید. مدت زمان اجرای این برنامه های شخصی 10 روز می باشد که با پرداختن به آن ها بدون شک به تمامی نیاز های تان پاسخ داده می شود. اگر پس از 10 روز نتوانستید به سطح تمرکز کافی برسید، نرم افزار فوق بار دیگر تمریناتی جدید در سطوح بالاتر در اختیارتان قرار می دهد که بی شک بیشترین تاثیر ممکن را روی شما می گذارند.

داشتن خوابی راحت و بدون استرس به کمک بالانس

شاید تعجب آور باشد اما ریشه بسیاری از پرخاشگری ها و عدم تمرکز در طول روز نداشتن خوابی آرام و استراحتی کافی در شب است. بالانس با دانستن این موضوع تلاش کرده است که تمرکزی کافی روی این مسئله داشته باشد. به همین دلیل یکی از اصلی ترین تب های این استارت اپ به مدیتیشن های قبل و یا بعد خواب اختصاص داده شده است. Balance: Meditation & Sleep به شما عزیزان کمک می کند که پیش از خوابیدن با انجام تمرینات، تمامی انرژی های منفی را از خود دور کرده و با پخش یک موزیک بسیار آرام بخش بتوانید خوابی دلچسب را تجربه کنید. استفاده مداوم از امکانات بالانس در این بخش کمک می کند که به مرور زمان نیاز شما به هر گونه دارو برای داشتن خوابی آرام و بدون استرس از بین برود.

استفاده از حداقل زمان خود برای مراقبه و مدیتیشن

یکی از دیگر ویژگی های Balance: Meditation & Sleep که بسیار قابل توجه است بخشی به نام singles می باشد. در این بخش مجموعه ای از مدیتیشن های کوتاه مدت وجود دارد. این تمرینات برای کسانی طراحی شده است که می خواهند از حداقل زمانشان برای کسب آرامش استفاده کنند. تصور کنید که از خواب بیدار شده اید و هنوز در رختخواب تان هستید؛ با اجرای این نرم افزار و مراجعه به بخش ذکر شده یکی از مراقبه های موجود را تنها در دو تا سه دقیقه انجام داده تا روزی فوق العاده پر انرژی داشته باشید. با این وجود تمامی تمرینات شما در تمامی بخش ها در دیتابیس برنامه ذخیره می شود که نه تنها در ارائه تمرینات سطوح بالاتر موثر هستند بلکه کمک می کنند از میزان پیشرفت خود نیز مطلع شوید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Balance: Meditation & Sleep اندروید :

  • مجموعه ای از تمرینات مدیتیشن و مراقبه برای داشتن روح و جسمی آرام
  • ایجاد تمریناتی کاملا شخصی متناسب با روحیات و نیاز های تان
  • مجموعه ای از 10 دسته بندی متنوع برای مدیتیشن با اهداف گوناگون
  • داشتن مراقبه هایی موثر و کوتاه مدت در دسته بندی singles
  • آموزش های صوتی موثر در هنگام انجام تمرینات مدیتیشن و مراقبه
  • ذخیره سازی تمامی تمرینات برای ارائه گزارش هایی از پیشرفت شما
  • مدیتیشن هایی اختصاصی برای تجربه خوابی راحت
  • محیط کاربری ساده و بسیار جذاب
  • گزینه ای برای تنظیم میزان جلسات مدیتیشن به دلخواه خود

اپلیکیشن Balance: Meditation & Sleep با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه فراهم سازی جلسات مدیتیشن و مراقبه توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 11.99 دلاری منتشر شده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اشتراکی این نرم افزار بی نظیر را از دیتابیس بزرگ وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.10.0

    • Additional bug fixes should address crashes and meditations ending prematurely
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر SleepTown

نسخه جدید و آخر SleepTown

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران