دانلود نسخه جدید و آخر Game of Nations

دسته بندی:

Game of Nations: Epic Discord v2021.5.1 Mod – بازی نقش محور و سرگرم کننده “نبرد ملت ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دشمن حمله نمی کند) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Game of Nations: Epic Discord – نبرد ملت ها: جنگ حماسی یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده با سبکی بسیار دوست داشتنی و هیجان انگیز از استودیوی ایرلندی Erepublik Labs برای دستگاه های اندرویدی است. این بازی به شکل رایگان انتشار یافته و با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر برای یک بار دیگر و به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و انتشار یک بازی دیگر در سطح وب کرده و از شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی و استراتژیکی دعوت می کند تا یک بازی سرگرم کننده و زیبا را تجربه کنید. استودیوی Erepublik Labs به خاطر ساخت بازی های ترکیبی در سبک های استراتژیکی، تاکتیکال، مدیریتی و نقش آفرینی معروف شده است. این شرکت بازی سازی با استفاده از خلاقانه ترین ایده ها، اقدام به طراحی و تولید بازی های متنوعی در این سبک ها کرده است و بازی Game of Nations: Epic Discord بدون شک یکی از همین بازی هاست که در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر قصد معرفی آن را داریم. این بازی در حقیقت یک ترکیب خلاقانه از سبک های مدیریتی، استراتژیکی، کلیکر و از همه مهمتر نقش محور (RPG) است که به بهترین شکل ممکن کنار یکدیگر قرار گرفته و عنوان جذاب، سرگرم کننده و حرفه ای خلق کرده اند.

در بازی Game of Nations: Epic Discord همانطور که از نامش نیز می توان متوجه شد، شما به دنیای نبرد بین ملت ها و تمدن های معروف از یونان باستان با اساطیر افسانه ای، رم، وایکینگ ها و دیگر تمدن های باستانی خواهید رفت و در رقابت هایی بسیار نفس گیر و حساس برای بقای ملت و تمدن خود تلاش خواهید کرد. از جایی که ماهیت اصلی بازی از نوع عناوین Role playing یا همان نقش آفرینی است، بخش مهمی از بازی به استفاده از قهرمانان مختلف مربوط می شود که هر کدام ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد دارند. شما می توانید با آنلاک کردن آن ها و اضافه کردن این قهرمانان به نیروهایتان، ارتش قوی تر و حرفه ای تری بسازید. همچنین در Game of Nations: Epic Discord امکان ارتقاء نیروها در چندین سطوح وجود دارد تا روند بازی بیشتر از چیزی که به نظر می رسد حرفه ای و چالش برانگیز باشد. شما باید برای افتخار و در عین حال برای بقاء بجنگید! کار شما سفر به نقاط مختلف سرزمین های گوناگون از تمدن های مختلف است. با سفر به هر نقطه، شما می بایست با دشمنی که آن منطقه را در تصاحب دارد به نبرد بپردازید تا مرزهای خود را گسترش داده و تمدن بزرگتری داشته باشید. بازی Game of Nations: Epic Discord دارای دو بخش اصلی مرحله ای (کمپین) و بخش رقابتی (Arena) است. شما می توانید در رقابت های آنلاین PvP شرکت کنید و برای کسب رتبه های بهتر در بین بازیکنان این بازی با دیگران به نبرد بپردازید. بازی نبرد ملت ها اگرچه طراحی های کارتونی و ساده ای دارد اما گیم پلی پر زد و خورد و اکشن آن می تواند حسابی شما را به وجد بیاورد. برای تجربه این بازی همینک به دانلود باکس اپلیکیشن برتر بروید و از لینک های مستقیم سایت آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.

توجه : نسخه مود بازی دارای منوی تقلب در بالا – چپ است ؛ برروی آن کلیک کنید.



  • تغییرات نسخه 2021.5.1

    • - Too many units, too little space? Expand your army with more slots!
    • - Enjoy the new tutorial story starring Celestius and Nyxia
    • - Feel the GoN vibe literally when swiping for battle
    • - From now on you can hear from us more often via the in-game dev messages
    • - Other bug fixes and improvements.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران