دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Indie

دسته بندی:

Indie- d3d video Effect for Ins & TikTok v2.6.5 – ایندی: افکت های تصویر برای اینستاگرام و تیک تاک نسخه VIP و کامل برنامه

دنیای ما دنیای شبکه های اجتماعی است. به صورت مداوم شبکه های اجتماعی جدید در حال ظهور هستند و استارت آپ های مختلف شانس خود را در این زمینه امتحان می کنند. برخی از شبکه های اجتماعی هستند که به رقم های افسانه ای در تعداد کاربر فعال رسیده اند و موفقیتی را تجربه کرده اند که برای دیگران یک رویاست. اینستاگرام از جمله این شبکه های اجتماعی است که توانسته به یک پلتفرم بی رقیب در اشتراک گذاری عکس تبدیل شود. اینستاگرام پس از گذشت مدت کوتاهی از به وجود آمدنش، بسیار محبوب شد و این محبوبیت تا امروز ادامه دارد. اینستاگرام تاثیر زیادی در زمینه عکاسی داشته و باعث افزایش کیفیت دوربین گوشی ها شده است. دوربین گوشی های امروزی به مراتب بهتر از دوربین هایی است که در چند سال گذشته روی گوشی هایمان شاهد بودیم. حالا با این دوربین ها می توانیم عکس هایی در حد دوربین های حرفه ای ثبت کنیم. همانطور که می دانید برای اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مشابه، حتما لازم است که تصویر را ویرایش و زیباسازی کنیم وگرنه توجه زیادی جلب نخواهند کرد. به همین خاطر بسیاری با فتوشاپ عکس های خود را پیش از آپلود در اینستاگرام، ویرایش می کنند. خوشبخانه برنامه های بسیار خوبی برای ویرایش عکس ایجاد شده است که کاربران را از درگیر شدن با برنامه هایی مثل فتوشاپ خلاص می کند و امروز با یکی از آن ها در خدمت شما هستیم. Indie- d3d video Effect for Ins & TikTok عنوان یک اپلیکیشن برای اعمال فیلتر ها و افکت های مختلف روی تصویر به منظور زیباتر و جذاب تر کردن آن ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط ryzenrise توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه می توانید نور را از جنبه های مختلف کنترل کرده و با اعمال افکت های مختلف روی عکس و ویدئو، محتوایی عالی برای شبکه های اجتماعی خود بسازید. انواع افکت ها و فیلتر های هنری موجود در برنامه به شما کمک می کند که تنها با چند کلیک، عکس هایی شبیه به عکس های مجله های مد بسازید و با اشتراک گذاری آن در اینستاگرام، حیرت دنبال کنندگان خود را برانگیزید. می توانید به عکس های خود رنگین کمان، پروانه و … اضافه کنید یا عکس را در فصل ها و آب و هوا های مختلف قرار دهید و در نهایت با اضافه کردن موزیک به عکس ها و فیلم های خود، استوری هایی تماشایی خلق کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Indie- d3d video Effect for Ins & TikTok اندروید:

  • دارای انواع افکت ها و فیلتر ها برای زیباسازی ویدئو ها و عکس ها
  • دارای تعداد زیادی از افکت های هنری مثل گلیچ، وی اچ اس و ….
  • قابلیت اضافه کردن موزیک به فیلم و عکس
  • امکان اضافه کردن پروانه، رنگین کمان و … به تصاویر
  • قابلیت اضافه کردن افکت های علمی تخیلی به عکس ها
  • ثبت عکس های پولارید
  • اشتراک گذاری آسان عکس های ساخته شده، در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Indie- d3d video Effect for Ins & TikTok با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه vip این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 2.6.5

    • New Effects: [Era] [Metor], get the vibe of an old movie and unique stars.
    • New filter: [black and white]
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Picture Manager برای اندروید

نسخه کامل و آخر Picture Manager برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران