دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Buoy

دسته بندی:

Buoy – Pimp Your Battery Saver v1.0.3 – اپلیکیشن صرفه جویی حداکثری در مصرف باتری اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

Buoy – Pimp Your Battery Saver عنوان یک اپلیکیشن صرفه جویی حداکثری در مصرف باتری اندروید می باشد که توسط Tyler Nijmeh توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. مصرف باتری یکی از دغدغه های دائمی دارندگان دستگاه های هوشمند می باشد. مهم نیست که اسمارت فون تان دارای چه سیستم عاملی است؛ زیرا در هر صورت شما بار ها و بار ها کمبود باتری و مصرف سریع آن را احساس کرده اید. اولین راه ها برای رفع این مشکل توجه به ظرفیت باتری در هنگام خرید گوشی هوشمند می باشد. اما با این وجود حتی بسیاری از پرچمداران نیز دارای ظرفیت مناسبی نیستند. بنابراین برای برطرف سازی این مشکل باید به سراغ روش های دیگری رفت. یکی از بهترین روش های ممکن استفاده از ابزار جانبی می باشد. بدون شک Buoy – Pimp Your Battery Saver یکی از بهترین استارت اپ های موجود در این زمینه به شمار می رود.

Buoy – Pimp Your Battery Saver راهی برای صرفه جویی در مصرف باتری به کمک تنظیمات پیشفرض!

بر خلاف دیگر نرم افزار های مدیریت مصرف باتری که تمامی آن ها بر پایه مانیتورینگ فعال هستند؛ Buoy – Pimp Your Battery Saver به شیوه ای فوق العاده و جذاب عمل می کند. بی شک اندروید یکی از هوشمند ترین سیستم عامل های جهان به شمار می رود. این سیستم عامل به راحتی مصرف باتری را کنترل می کند و تنظیماتی خاص، برای آن در نظر گرفته است. اما نکته ای که تعجب آور است عدم دسترسی کاربران به این تنظیمات می باشد! برنامه فوق با ترفندی هوشمندانه کمک می کند که به این تنظیمات پیش فرض دسترسی داشته باشید و آن ها را مطابق با نیاز های تان تنظیم کنید. ایجاد تغییرات در این گزینه ها تاثیر به سزایی بر مصرف باتری اسمارت فون تان می گذارد و نیاز شما را به ابزار جانبی از بین می برد.

عدم به وجود امدن اختلال در کارکرد اسمارت فون

نکته ای که ممکن است پس از نصب و خواندن توضیحات ذهن شما را درگیر کند، به وجود آمدن اختلال در کار کرد دستگاه باشد. زیرا همان گونه که اشاره کردیم این استارت اپ تنظیمات مخفی و پیشفرض اندروید را در اختیارمان قرار می دهد. اما همان گونه که توسعه دهنده نیز اشاره کرده است پس از استفاده از این نرم افزار هیچ گونه مشکلی در کارکرد کلی دیوایستان ایجاد نخواهد شد. به نوعی می توان گفت که تنظیمات حساس ارائه نشده و دیگر گزینه های تنظیماتی که در اختیارتان قرار داده شده اند به نوعی کارکرد اسمارت فون را محدود می کنند! ( این محدود سازی به قدری کم است که حتی ممکن است ان را احساس نکنید. )

فعال سازی حالت sticky استیکی برای صرفه جویی در مصرف باتری

هنگامی که کاربران دستگاه اندرویدی خود را برای شارژ شدن به شارژر متصل می کنند حالت صرفه جویی پیش فرض غیر فعال می شود و پس از پایان شارژ و جداکردن گوشی از شارژر ممکن است حتی، فعال سازی دوباره این ویژگی ساعت ها به طول بینجامد. بدین منظور Buoy – Pimp Your Battery Saver یک حالت خاص به نام حالت استیکی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که با جدا کردن گوشی خود از شارژر حالت پیش فرض صرفه جویی در مصرف باتری به سرعت فعال خواهد شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Buoy – Pimp Your Battery Saver اندروید :

  • کاهش مصرف دیتا و جلوگیری از برقراری اتصالات غیر ضروری
  • فعال سازی حالت تیره برای صرفه جویی در نمایشگر های امولد
  • نگه داشتن برنامه ها در حالت اماده به کار و جلوگیری از توقف دائمی آنها
  • غیر فعال سازی نمایش انیمیشن های انتقال
  • به تعویق انداختن تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم اسمارت فون
  • استفاده از فایروال وب داخلی برای محافظت در برابر سایت های مخرب
  • کاهش نور پنل نمایشگر
  • غیرفعال کردن حسگر های غیر ضروری
  • قرار دادن دستگاه در خواب عمیق به محض خاموش شدن صفحه

اپلیکیشن Buoy – Pimp Your Battery Saver با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.3

    • Fix reset button taking two presses to work
    • Remove now-redundant plugged-in message
    • Do not automatically apply battery saver mode; this caused some devices to get stuck in battery saver mode
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران