دانلود جدیدترین نسخه Hearthstone

دسته بندی:

Hearthstone Heroes of Warcraft v20.0.79904 – بازی محبوب “قهرمانان وارکرفت” اندروید جدیدترین نسخه با اجرا برروی تمامی تبلت ها و گوشی های با صفحه نمایش بزرگ و کوچک پیشنهاد ویژه به دوستداران بازیهای کارتی

Hearthstone Heroes of Warcraft به فارسی آتشدان: قهرمانان وارکرفت بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های کارتی از استودیوی بازیسازی Blizzard Entertainment, Inc برای دستگاه های اندروید ی است که توانسته در مدت زمان محدودی بیش از 5.000.000 دانلود را داشته باشد و به عنوان یکی از برترین بازی های کارتی اندروید معرفی شود! در این بازی شما و حریفتان به نوبت کارت هایی با ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فرد رو می کنید تا یکدیگر را شکست دهید و به سراغ حریف بعدی بروید! چیزی که این بازی را نسبت به رقبای مشابه متمایز می‌کند، استفاده از کاراکتر‌ها و کلاس‌های اختصاصی وارکرافت، گرافیک بالا و البته قابلیت ترکیب و ساخت آیتم‌های متفاوت و Disenchant کردن آن‌هاست. گفتنی است در این نسخه همچنین افزونه “گوبلین‌ها در برابر ژنوم‌ها” نیز حضور دارد. اگر به بازی های خاص اندروید در زمینه ی کارتی علاقه دارید و یا حتی به شخصیت های معروف وارکرفت علاقه مندید به هیچ وجه بازی Hearthstone Heroes of Warcraft را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی Hearthstone Heroes of Warcraft اندروید:

  • حضور تمامی شخصیت های محبوب و معروف وارکرفت
  • شکست 17 دشمن مهیب برای باز کردن 31 کارت
  • شکست دشمنان با انواع کارت های مختلف جادویی
  • ترکیب کارت ها برای ایجاد قوی ترین کارت های مبارزه ای
  • گرافیک HD به همراه صداگداری و کنترلرهای لمسی عالی

بازی Hearthstone Heroes of Warcraft هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شود ؛ بازی فوق یکی از محبوب ترین و پر دانلودترین بازیهای سبک کارتی اندروید هست که با استقبالی بی نظیر روبرو شده و تقدیم شما کاربران گرامی میگردد .

توجه داشته باشید که :

بازی آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد. اگر در هنگام ورود به بازی با مشکل مواجه شدید، برنامه فیلت-رشکن خود را فعال کنید. نسخه های جدید بازی بدون دیتا توسط سازنده عرضه میشود و دیتا که حدود 1 گیگ حجم دارد باید با خود بازی دانلود شود . جدیدترین و آخرین آپدیت های Hearthstone Heroes of Warcraft را از این صفحه از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 20.0.79904

    • FORGED IN THE BARRENS – The expansion launches on March 30 with 135 new cards, the Frenzy keyword, and more!
    • CORE SET & SPELL SCHOOLS – A FREE Core set has replaced Basic and Classic cards in Standard, and Spell Schools have been added to Spells across your Collection!
    • CLASSIC FORMAT – Craft decks and compete using Hearthstone’s original 240 cards as they were in 2014, the year the game launched!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران