دانلود جدیدترین نسخه HUAWEI Video

دسته بندی:

HUAWEI Video Player v8.7.10.320 ویدئو پلیر پیش فرض گوشی های هواوی و هانر نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

ویدئو شاید بیشترین نوع محتوایی باشد که ما به صورت روزانه در گوشی و تبلت خود تماشا می کنیم. با توجه به بالا رفتن سرعت اینترنت و ارزان شدن آن، دسترسی به محتوای ویدئویی بسیار آسان تر شده است و همین باعث شده تا اشتراک گذاری این محتوا خیلی بیشتر از گذشته باشد. ما به صورت روزانه ده ها نمونه از محتوا های ویدئویی را در تلگرام، اینستاگرام،‌ فیسبوک،‌ توییتر،‌ یوتیوب و …. مشاهده می کنیم. خیلی از کاربران هم که علاقه دارند تا فیلم های سینمایی و سریال ها را روی گوشی و تبلت تماشا کنند،‌ فایل های ویدئویی را دانلود کرده و با پلیر های گوشی از آن ها لذت می برند. در کنار این ها فیلم های ضبط شده توسط دوربین گوشی ها را هم باید در نظر گرفت. دوربین گوشی ها حالا به قدری قدرتمند و با کیفیت شده اند که می توان از آن ها برای انجام انواع کار ها، حتی کار های حرفه ای بهره گرفت به همین خاطر تعداد ویدئو هایی که هر یک از ما با گوشی هایمان ضبط و با دیگران به اشتراک می گذاریم، بسیار بیشتر از گذشته شده است. برای همه نوع استفاده از محتوا های ویدئویی نیاز داریم که حتما روی گوشی یک پلیر مناسب نصب داشته باشیم. در ابتدا که گوشی های هوشمند به قدرتمندی امروز نبودند، ویدئو پلیر های این سیستم عامل نمی توانستند فرمت ها و کیفیت های زیادی را پوشش دهند اما حالا با وجود قدرت سخت افزاری فوق العاده گوشی ها و تبلت های اندرویدی، ویدئو پلیر های بسیار قدرتمندی ساخته شده است که توانایی پخش هر نوع ویدئو با هر کیفیتی را دارند. اندروید به صورت پیش فرض یک ویدئو پلیر دارد که اغلب به دلیل امکانات کم و قدرت پایین، توسط تولید کنندگان گوشی های هوشمند و یا کاربران، با اپلیکیشن های ویدئو پلیر دیگر جایگزین می شود. هواوی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی، ویدئو پلیر خود را توسعه داده و به صورت پیش فرض روی محصولاتش نصب می کند. امروز با این این اپلیکیشن در خدمت شما هستیم. HUAWEI Video Player عنوان یک ویدئو پلیر قدرتمند و پیشرفته با انواع امکانات و قابلیت ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Huawei Internet Services توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه از تغییر سرعت پخش ویدئو ها پشتیبانی می کند و حتی می توان ویدئو های تغییر سرعت داده شده را به صورت یک فایل جداگانه ذخیره نمود. در کنار این ها قابلیت پنجره شناور را هم دارد که برای استفاده روی تبلت ها و گوشی های دارای صفحه نمایش بزرگ یک ویژگی عالی است.

اپلیکیشن HUAWEI Video Player با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 8.7.10.320

    • Enjoy the latest update where a few bugs have been fixed and the user experience has been improved to provide a better service.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ ویدئو پلیر Emby

دانلود آخرین نسخه ــ ویدئو پلیر Emby

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران