دانلود نسخه آخر Big Emoji

دسته بندی:

Big Emoji – large emoji for all chat messengers v7.0.0 ایموجی های بزرگ برای استفاده در تمامی اپلیکیشن های پیام رسان اندرویدی نسخه کامل، بدون تبلیغات و بهینه شده برنامه

اپلیکیشن های پیام رسان و چت از محبوب ترین و پر استفاده ترین اپلیکیشن ها در تمام تاریخ اینترنت بوده اند و از ابتدای به وجود آمدنشان، به سرعت توانستند جای خود را در بین میلیون ها کاربر اینترنت باز کنند و تا امروز هم محبوب ترین نوع اپلیکیشن ها هستند به گونه ای که تنها دلیل خیلی از افراد برای خرید گوشی های هوشمند، استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان روی آن هاست. پیام رسان های مختلفی وجود دارد که هر یک در مقطعی از زمان محبوب ترین اپلیکیشن بوده اند، مسنجر فیسبوک،‌ واتس اپ، وایبر و تلگرام از نمونه های این اپلیکیشن های محبوب هستند. شرکت های سازنده این نرم افزار ها همواره تلاش کرده اند تا با ارائه امکانات بهتر و غنی تر از رقبای خود پیشی گرفته و کاربران بیشتری جذب کنند. یکی از این قابلیت ها، ایموجی یا صورتک است. ایموجی ها، عناصر گرافیکی کم حجم و ساده ای هستند که برای بیان سریع احساسات و یا اغراق در احساسات استفاده می شوند. یاهو مسنجر جزء اولین پیام رسان هایی بود که این قابلیت را داشت، پس از آن تمامی مسنجر های معروف از این ویژگی پشتیبانی می کردند. ایموجی ها بسیار محبوب هستند و به طور گسترده در مکالمات روزمره توسط کاربران استفاده می شوند. محبوبیت ایموجی به قدری است که لباس ها، فیلم ها و کارتون های زیادی با کاراکتر های ایموجی ساخته شده است. همانطور که می دانید، تعدادی ایموجی وجود دارد که حالتی رسمی پیدا کرده اند و در هر پلتفرم و سیستم عاملی می توان آن ها را پیدا کرد، علاوه بر آن ها ایموجی های بسیاری وجود دارد که توسط برنامه نویسان و طراحان مختلف ساخته شده اند. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که یک مجموعه عظیم از ایموجی ها را در اختیار شما قرار می دهد. Big Emoji – large emoji for all chat messengers عنوان یک مجموعه ایموجی و استیکر عظیم برای استفاده در اپلیکیشن های پیام رسان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Share It Again – Smileys & Emoji Apps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. بیش از ۵۰۰۰ ایموجی و استیکر در این برنامه وجود دارد که همگی کیفیتی hd داشته و قابل استفاده در پیام رسان های معروف مثل تلگرام و واتس اپ هستند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Big Emoji – large emoji for all chat messengers اندروید :

  • کاربری بسیار ساده، تنها کافی است که ایموجی های مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس پیام رسان خود را برگزینید.
  • قابل استفاده در اپلیکیشن های واتس اپ، فیسبوک، مسنجر، اس ام اس اندروید، اسنپ چت،‌تلگرام و ….
  • امکان ارسال به تمامی دستگاه ها (آی او اس و اندروید)
  • قابلیت شخصی سازی رنگ پیش زمینه ایموجی ها
  • امکان انتخاب رنگ پوست دلخواه برای ایموجی ها
  • اضافه شدن محتوای بیشتر به برنامه به صورت منظم

اپلیکیشن Big Emoji – large emoji for all chat messengers با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه کامل، بدون تبلیغات و بهینه شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 7.0.0

    • - Some Premium features available for free
    • - Add your stickers on all WhatsApp versions (regular and professional) and installations, choosing the destination when adding the stickers to WAStickerApps).
    • - The sharing window has a new default order (WhatsApp, Messenger, SMS, FB, Insta, GMail, Hangouts...)
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران