نسخه جدید و آخر Authenticator

دسته بندی:

Microsoft Authenticator v6.2104.2348 اپلیکیشن احراز هویت دو مرحله ای مایکروسافت برای اندروید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

یکی از مهم ترین فاکتور ها در بررسی کیفیت هر سیستم نرم افزاری، امنیت آن است. این روز ها با توجه به استفاده گسترده ما از سرویس های موجود روی گوشی هوشمند که اغلب سرویس هایی اینترنتی و مبتنی بر فضای ابری هستند، بحث امنیت سیستم های نرم افزاری بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و کاربران عادی هم درباره آن دغدغه دارند. متاسفانه به دلیل دانش کم اغلب کاربران از نحوه تامین امنیت و حفظ داده های مهم و با ارزش، به راحتی سرویس های مورد استفاده کاربران توسط هکران، مورد نفوذ قرار گرفته و اطلاعات مهم آن ها یا به سرقت رفته و یا به طور کل نابود می شود. دلیل عمده آسان هک شدن حساب های کاربران، اغلب استفاده از پسورد های ساده، قابل حدس زدن و کوتاه است. یکی از راه حل هایی که اخیرا کمپانی های بزرگ نرم افزاری برای افزایش امنیت کاربران، به آن رسیده اند، استفاده از رمز عبور دو مرحله ای است. در این روش کاربر برای ورود به حساب کاربری خود، باید علاوه بر رمز عبور و نام کاربری، رمز عبور موقت را نیز وارد نماید. رمز عبور موقت توسط یک برنامه که روی گوشی کاربر نصب است، تولید می شود و تنها چند ثانیه اعتبار دارد. به این ترتیب در صورتی که هکر بتواند رمز عبور کاربر را حدس بزند، باز هم نمی تواند وارد حساب کاربری او شود، چرا که به رمز عبور موقت کاربر دسترسی ندارد. این شیوه توسط بسیاری از بزرگترین شرکت های فناوری استفاده می شود و در حال جهانی شدن است. به گونه ای که اخیرا شاهد استفاده از این نوع رمز در بانک های ایرانی بودیم. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که رمز عبور موقت را برای بسیاری از سرویس های اینترنتی تولید می کند و با نصب آن می توانید امنیت حساب های خود را به طرز فوق العاده ای بالا ببرید. Microsoft Authenticator عنوان یک اپلیکیشن برای ساخت رمز عبور موقت به منظور استفاده در احراز هویت دو مرحله ای، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Microsoft Corporation توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید احراز هویت دو مرحله ای را برای حساب مایکروسافت و سرویس های این کمپانی فعال کنید. مایکروسافت در طراحی این برنامه از شیوه ای استاندارد استفاده کرده است بنابراین علاوه بر محصولات و سرویس های مایکروسافت، می توان از آن برای حساب های گوگل، دراپ باکس، فیسبوک، گیت هاب، لینکدین و … استفاده کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Microsoft Authenticator اندروید:

  • افزایش فوق العاده سطح امنیت حساب های اینترنتی
  • قابل استفاده برای تمامی سرویس ها و حساب های کاربری کمپانی مایکروسافت
  • قابل استفاده برای بسیاری از سرویس های دیگر مثل گوگل، دراپ باکس، گیت هاب، لینکدین و ….
  • امکان رمز گذاری روی برنامه با استفاده از اثر انگشت به منظور سهولت در استفاده

اپلیکیشن Microsoft Authenticator ابزاری عالی برای بالا بردن امنیت حساب های اینترنتی است که با بیش از 10.000.000 دانلود از گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 6.2104.2348

    • We're always working on new features, bug fixes, and performance improvements. Make sure you stay updated with the latest version for the best authentication experience.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران