آخرین نسخه ــ آموزشی + درسی PictureThis

دسته بندی:

PictureThis: Identify Plant, Flower, Weed and More v2.12 – اپلیکیشن آموزشی شناسایی و معرفی گیاهان مخصوص اندروید نسخه کامل به ارزش 49.99 دلار تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن برتر

گیاهان موجوداتی عالی هستند که پیش از انسان ها نیز روی کره زمین بوده اند. اگر تنها مطالعه ای ساده و اجمالی در ارتباط با گیاهان داشته باشید خواهید دانست که زندگی انسان ها وابستگی بسیاری به گیاهان دارد! همین موضوع نیز باعث شده است افراد زیادی گل ها و گیاهان مورد علاقه خود را تهیه کرده و در محل زندگی و یا محل کار شان نگهداری کنند. برای اینکه بتوانیم از گیاهان مورد علاقه مان نگهداری کنیم باید اطلاعات جامعی در مورد آن ها داشته باشیم زیرا هر گیاهی در شرایط و محیطی خاص رشد می کند. PictureThis: Identify Plant, Flower, Weed and More عنوان یک اپلیکیشن آموزشی شناسایی و معرفی گیاهان می باشد که توسط Glority LLC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر بخواهیم این استارت اپ را در چندین کلمه معرفی کنیم می توان آن را یکی از بهترین نرم افزار ها با بزرگ ترین پایگاه داده اطلاعاتی دانست که مشخصات بیش از 30 میلیون گونه گیاهی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. اطلاعات ارائه شده توسط این استارت اپ در دسته بندی های مختلفی نظیر درختان، گل ها، کاکتوس ها و … قرار داده شده است که کاربر در هنگام جست و جو دچار سردرگمی نشده و بتوانید در زمان کوتاه تری به نتایج مورد نظر تان دسترسی پیدا کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار که می توان آن را یک انقلاب عظیم در هوش مصنوعی دانست سیستم شناسایی گیاهان با ثبت عکس از آن ها می باشد؛ برای بهره مندی از این ویژگی تنها کافی است پس از نصب برنامه از طریق گزینه موجود دوربین دستگاه اندرویدی تان را فعال ساخته و آن را بر روی گیاه مورد نظر تان بگیرید تا در زمانی بسیار کوتاه اطلاعات اختصاصی مربوط به آن را دریافت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PictureThis: Identify Plant, Flower, Weed and More اندروید :

  • شناسایی سریع و آسان اطلاعات مرتبط با گیاهان متنوع
  • دیتابیسی عظیم متشکل از اطلاعات بیش از 30 میلیون گونه گیاهی
  • دسته بندی تمامی اطلاعات در گروه هایی نظیر گل ها، درختان، کاکتوس ها و …
  • اطلاعات جمع آوری توسط گروهی از متخصصان و گیاه شناسان برجسته دنیا
  • اطلاعاتی تخصصی و هم چنین نکاتی در ارتباط با نگهداری هر کدام از گیاهان
  • بهره مندی از هوش مصنوعی و شناسایی گیاهان تنها با تهیه عکس از انواع گل و گیاه
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن PictureThis: Identify Plant, Flower, Weed and More با بهره مندی از امکانات و هوش مصنوعی فوق العاده اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه پرداخت درون شبکه 49.99 دلاری منتشر شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند که همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل آن را از وب سایت بزرگ و محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.12

    • A few minor bugs have been fixed for smoother user experience.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران