نسخه کامل و آخر ForzaTune Pro برای اندروید

دسته بندی:

ForzaTune 7 — Forza Tuning Calculator v5.2.1 تیونینگ حرفه ای ماشین ها در بازی فورزا نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی

Forza (فورزا) عنوان سری بازی های ماشینی و مسابقه ای مخصوص کنسول ایکس باکس و سیستم عامل ویندوز است که از سال 2005 تا کنون منتشر می شود و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. از این بازی به عنوان بهترین بازی ماشینی موجود روی ایکس باکس، نام برده می شود. شبیه سازی دقیق و کامل خودرو ها و زمین بازی، گیم پلی بسیار زیبا و جذاب، گرافیک بسیار بالا، تنوع بالا در مراحل بازی و آپدیت های گسترده از مهم ترین دلایلی است که چنین موفقیت عظیمی را برای این بازی به ارمغان آورده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی که بسیار هم برای طرفدارانش مهم است، امکان تیونینگ خودرو ها به صورت دلخواه است. تیونینگ به معنی تغییر اجزای مختلف خودرو برای رسیدن به سرعت، کنترل بهتر و شتاب بالا تر است. در این بازی می توان به راحتی تمامی خودرو ها موجود را با جزئیات کامل تیونینگ کرد. حرفه ای ها، از این قابلیت بازی بهترین بهره را می برند، اما آماتور ها و تازه کار ها که از تاثیر تغییرات مختلف روی کارایی خودرو بی اطلاع هستند، معمولا نمی توانند به درستی از این قابلیت استفاده کنند. اگر شما هم از این دسته از کاربران هستید، برنامه ای که امروز معرفی می کنیم را از دست ندهید. ForzaTune 7 — Forza Tuning Calculator عنوان یک اپلیکیشن برای محاسبه بهترین تیونینگ برای خودرو های مختلف در بازی forza، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری FlameFront Studios توسعه و با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. کافی است این برنامه را باز کرده و مدل خودرو خود را در آن جستجو کنید. پس از یافتن خودرو مورد نظر، اطلاعات خودرو مثل وزن و … را در اپلیکیشن وارد کرده و در نهایت نوع مسیر مسابقه و را انتخاب کنید تا اپلیکیشن بهترین تیونینگ ممکن برای خودرو را محاسبه کرده و به شما نمایش دهد. با وارد کردن این تنظیمات و تیونینگ کردن خودرو در بازی می توانید به راحتی به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید. این برنامه امکان ذخیره سازی تیونینگ های مختلف را در خود دارد تا هر بار مجبور به وارد کردن اطلاعات نشوید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه ForzaTune 7 — Forza Tuning Calculator اندروید :

  • قابلیت استفاده برای بازی های Forza Motorsport 7 و Forza Horizon 4
  • رابط کاربری بسیار ساده و آسان
  • امکان تعیین نوع زمین مسابقه برای انجام بهترین محاسبات
  • امکان تعیین شرایط جوی (بارانی و ….) برای تیونینگ بهتر
  • امکان اعمال تغییرات دستی روی تیونینگ ها
  • قابلیت ذخیره سازی تیونینگ های مختلف
  • پشتیبانی از واحد های ایمپریال و متریک
  • دارای ویدئو های آموزشی رایگان برای آموزش نحوه استفاده از اپلیکیشن

اپلیکیشن ForzaTune 7 — Forza Tuning Calculator یک برنامه بسیار کاربردی و لازم برای گیمر های حرفه ای بازی های فورزا است که به آن ها دست بالاتر را در رقابت با دیگران می دهد. ForzaTune 7 با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پولی و خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 5.2.1

    • Now you can create tunes for new Series 34 vehicles. This version also includes some spring cleaning: moving several Gymkhana cars under "Hoonigan" instead of "Ford," vehicle database updates, and small changes to menu options. Thank you, everyone, for the continued support and feedback. Be sure to check out the new Horizon 4 tuning tutorials on the ForzaTune YouTube channel.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران