جدیدترین نسخه Fluid Walls

دسته بندی:

Fluid Walls – 4K Liquid Style Wallpapers v1.4.0 – اپلیکیشن تصاویر زمینه با سبک مایع مخصوص اندروید! نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

Fluid Walls – 4K Liquid Style Wallpapers عنوان یک اپلیکیشن تصاویر زمینه در سبک مایع می باشد که توسط Stark Designs توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. داشتن یک تصویر زمینه زیبا یکی از اصلی ترین عوامل جذابیت نمایشگر به شمار می رود. به صورت پیش فرض این سیستم عامل والپیپر های مختلفی را در اختیار کاربران اش قرار می دهد؛ اما همان طور که می دانید این تصاویر زمینه بسیار قدیمی هستند و دارای جذابیت کافی نیستند. همین موضوع باعث شده است که توجه کاربران به سمت ابزار جانبی جلب شود. اگر نگاهی به مارکت اندروید داشته باشید با برنامه های متنوعی رو به رو خواهید شد که هر کدام شان یک دیتابیس قوی دارند. اما با این وجود گاها اپ هایی دیده می شوند که والپیپر های شان با سایر ابزار موجود متفاوت هستند. Fluid Walls – 4K Liquid Style Wallpapers یکی از بهترین این برنامه ها به شمار می رود. اصلی ترین ویژگی این نرم افزار که در عنوان پست نیز به آن اشاره کرده ایم؛ سبک خاص والپیپر هایش است. والپیپر هایی طراحی شده به سبک مایع که هر کسی را مجذوب خود می کند. تمامی تصاویر زمینه موجود در این استارت اپ به صورت کاملا دستی طراحی شده اند که سعی شده از بهترین رنگ ها در آن ها استفاده شود. در حال حاضر می کند. این والپیپر ها برای دسترسی آسان تر در دسته بندی های متنوعی قرار دارند که این دسته بندی ها تاثیر فوق العاده ای بر انتخاب های تان خواهد گذاشت. کیفیت 4K تمامی تصاویر زمینه اجازه می دهد که از حداکثر توانایی گوشی هوشمند تان استفاده نموده و زیبایی صفحه نمایش را دو چندان کنید. هم چنین اگر دقت کرده باشید در بسیاری از نرم افزار ها پساز انتخاب یک والپیپر و ست کردن آن، تصویر مورد نظر ناقص اعمال می شود که این موضوع در ارتباط با فلوید والز صادق نبوده و نیازی به هیچ گونه ابزار جانبی برای رفع این مشکل نیست.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Fluid Walls – 4K Liquid Style Wallpapers اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای بی نظیر از انواع تصاویر زمینه جذاب و زیبا
  • دسته بندی تمامی والپیپر ها برای دسترسی هر چه آسان تر به آن ها
  • طراحی خاص به سبک مایع با بالاترین کیفیت ممکن
  • طراحی والپیپر ها به صورت دستی بدون دخالت هوش مصنوعی
  • به روز رسانی های مداوم به صورت دو بار در هفته
  • ست شدن والپیپر ها با سایز اصلی شان بدون هیچ گونه مشکلی

اپلیکیشن Fluid Walls – 4K Liquid Style Wallpapers با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.9 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را با دسترسی به تمامی امکانات از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.4.0

    • 5 New Wallpapers!
    • 79 Total Awesome Handcrafted Wallpapers!
    • Please Rate and Review!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران