نسخه جدید و آخر SoundCloud برای اندروید

دسته بندی:

SoundCloud Music & Audio 2021.04.08 – اپلیکیشن جستجوی آسان موسیقی های روز برای اندروید جدیدترین نسخه ی موجود در گوگل پلی – آپدیت 2020

SoundCloud Music & Audio برنامه ای پرطرفدار با بیش از 500.000.000 دانلود از گوگل پلی در زمینه ی جست و جو و دانلود موزیک های مورد علاقه ی خود مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط استودیوی SoundCloud مخصوص دو سیستم عامل ای او اس و اندروید عرضه شده است. با داشتن این برنامه ی رایگان برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید به اسانی موسیقی مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و به گوش دادن به ان ها بپردازید و یا در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید. این برنامه دارای یک سرور ابری قدرتمند از همه ی موزیک های راک، کلاسیک، جاز، هاپ و … می باشد که با اسانی می توانید به موزیک مورد علاقه خود دست یابید. اگر به دنبال یک برنامه کامل و عالی برای دانلود موزیک های روز هستید ما به شما SoundCloud را پیشنهاد می دهیم که برنامه ای رایگان و عالیست! به طور کلی اپ SoundCloud Music & Audio یک اجتماع از آهنگ های موسیقی دان ها، بندها، تهیه کننده ها و آهنگسازها در تمامی سبک ها میباشد که با نصب داشتن آن برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید وارد دنیای موسیقی شوید و آهنگ های جدید را پیدا کرده و گوش بدهید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه SoundCloud Music & Audio اندروید :

  • جستجوی اسان موزیک، هنرمند و دیگر موارد
  • امکان ایجاد لیست پخش اختصاصی خود
  • پخش موزیک ها و یا متوقف سازی و .. از طریق لاک اسکرین
  • اشتراک گذاری اسان موزیک ها در شبکه های اجتماعی
  • امکان ثبت نام و یا ورود از طریق فیسبوک و گوگل پلاس

اپلیکیشن SoundCloud Music & Audio هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است و هعمانطور که گفته شده میلیون ها بار دریافت شده و از محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های گوگل پلی به شمار می رود که ما در اپلیکیشن برتر اخرین و جدیدترین نسخه ی عرضه شده ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار داده ایم و می توانید ان را با یک کلیک دریافت بکنید.



دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Cloud Radio Pro

دانلود نسخه جدید Cloud Radio Pro

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران